ShampooMacTavish Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 For all del, setter pris på litt tilbakemeldinger! Om du har flere argumenter eller forslag til endringer, så kom med dem. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Som forslag til retro spill så kan jeg anbefale hva jeg syntes er tidenes spill, Final Fantasy VI som kom på SNES i 1994 (Jpn/US) men finnes også en versjon til dette på PS1. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) I strategispill burde det stå Warlords Battlecry II http://www.tothegame.com/pc-773-warlords-battlecry-ii-for-pc.html Dette spillet har jeg brukt uendelig mangen timer, spesielt 2eren. Du kan lage din hero og levle han oppover, hadde vel en Demon Slayer i level 48 og brukte melee damage og kunne løpe veldig rask fram på banene jeg spilte!! Herregud for et herligt spill det var, the memories!! ^^ Endret 9. februar 2010 av Fanboyen Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Battlefield 1942 kom da ut i 2002. Ikke i 2005. Lenke til kommentar
Mr. Merry Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ønsker meg flere tillegg i LAN sjangeren. Noen som vil hjelpe til? Lenke til kommentar
lowpattern Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Tips: Spacework minimalisme - plass eventyrspill. www.spaceworkgame.com Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Dragon Quest VIII Journey of The Cursed King (ps2) Dette spillet er et av de aller beste rpgene som kom til ps2, men Dragon Quest serien har desverre aldri gjort det spesielt bra her i Europa eller i USA (salgsmessig). Noe som egentlig er veldig synd, for man har virkelig gått glipp av en perle hvis man liker jrpgs og har oversett denne tittelen. Grafikkmessig er det også fortsatt helt spillbart, lettere å fordøye enn det meste annet av ps2 titler nå om dagen siden det unngår å bli kornete. Lett tilgjengelig for rundt 100-150kr og mange timers kvalitetstid. Kan også nevne at flere av de tidligere spillene i serien har fått en overhaling og er tilgjengelig på ds. Dragon Quest IV Chapters of The Chosen (ds) Dragon Quest V Hand of The Heavenly Bride (ds) Dragon Quest VI (ds) (ikke utgitt i usa/europa ennå) Hadde faktisk ikke spilt et DQ spill før jeg satt i gang med IV på ds, så det kommer ikke fra en som har vært fan av serien lenge. Disse spillene holder også veldig høy kvalitet når det gjelder historien og hvordan det presenteres for jrpgs å være. Må nesten legge til at man bør være fan av turnbased combat Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Et strategispill som funker utmerket å LAN er Rise of Nations. Har brukt en del timer på dette spillet sammen med fast gjeng på LAN. Edit: hoy, allready listed <_< Endret 26. mars 2010 av Sesseth Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ja, da venter jeg bare på at noen lager en søt liten torrentfil da Serious business: Risen (2009) - Rollespill burde ha sin plass på listen! Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 .. Og Sacred 2, beste action-RPG ever, er ikke på listen fordi? .. Lenke til kommentar
AHoyd Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hvilket rollespill vil dere anbefale? Age Of Conan, Dragon:Origins osv..? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Age of Conan er ett MMO, om du liker den slags skal det vistnok ha blitt ganske bra nå. Dragon Age er ett singelplayer rollespill hvor man styrer ett party, har du noen erfaring med rollespill så skal vi kan sammenligne? Lenke til kommentar
AHoyd Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Nja, har egentlig ganske liten erfaring med rollespill. Har hørt at Risen skal være bra, samt de to nevnte over her. Hadde vært greit med noen tips og forklaringer på hva jeg burde velge da. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Nja, har egentlig ganske liten erfaring med rollespill. Har hørt at Risen skal være bra, samt de to nevnte over her. Hadde vært greit med noen tips og forklaringer på hva jeg burde velge da. Dragon age er et meget bra rollespill som godt kan være din introduksjon til sjangeren siden det ikke trenger å være så vanskelig hvis du velger lettere vanskelighetsgrad. Når du har spilt gjennom en gang kan du prøve på nytt med nye folk i gruppa di og høyere vanskelighetsgrad, det er da du virkelig kan kose deg, når du briljerer Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Red Dead Redemption mangler?? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Har noen forslag her jeg da. jeg ser at hack n slash sjangern ikke er opprettet enna,så hvis du kunne ha opprettet den så har en del forslag til spill i sjangern og diverse. hack n slash: DMC-14 onimush 1-4 GOW1-3 Bayonetta Dantes inferno heavenly sword X-men wolverine X-blades Nier? blir vel kanskje action RPG ninja gaiden sigma 1-2 Darksiders? action adventure eller action RPG? JRPG:FF13 bilspill : GT1-5 ridge racer 7 split second. finnes jo flere hack n slash spill som kommer 2010-2011: castlevania LOS knights contract edge of twilight enslaved oddysey to the west? blir vel kanskje platforming action adventure. Lenke til kommentar
Barliman Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Er du ute etter et spill fylt med fargeklatter og god humor, så er Deathspank å annbefale Er vel en RPG/adventure sjanger ?. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ser at Football Manager ikke er nevnt enda i det første innlegget. Det er et meget populært spill som burde være med. Naturligvis ganske annerledes type spill enn Doom osv, men det selger som varmt brød hver høst. Dune 2000 er heller ikke nevnt. Husker jeg hadde mye morro med dette Ser ikke ChessMaster heller. Har nesten ikke spilt det, men det gir god trening for de små grå. Live for Speed er et veldig realistisk bilspill jeg prøvde for noen år siden. Vet ikke hvordan det ligger an nå, men det var veldig bra. Vertfall om du liker en million settings osv. Operation Flashpoint var et frustrerende realistisk krigsspill. En kule i kroppen og du kunne ligger der død. For golfere er vel Tiger Woods PGA Tour det store spillet. Lett å sette seg inn i, og ganske morro, vertfall for en periode. Links er et annet spill i samme sjanger. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Nja, har egentlig ganske liten erfaring med rollespill. Har hørt at Risen skal være bra, samt de to nevnte over her. Hadde vært greit med noen tips og forklaringer på hva jeg burde velge da. Anbefaler følgende RPG`er: Gothic 1 (røft, brutalt og ræva grafikk, men gi det ett forsøk. Stemning fra en annen verden og på tiden det kom, en helt vanvittig frihet vi ikke hadde opplevd før.) Gothic 2 (Bedre grafikk, finpolerte taster og knapper, gameplay og knallbra historie som i eneren. Bra stemning.) Risen (I samme stil som de to ovenstående. Nytt og flott grafikk. Spennende mennesker, frihet og interessant historie) The Witcher (Stemning, moral og modenhet. Anbefales. Nydelige kunstnerisk verden, musikk, historiefortellingen er ypperlig) :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå