Gå til innhold

Har Gta 4 "slem" Securom?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GTA IV bruker Securom, men så vidt jeg vet ikke sinna-versjonen - altså ingen installasjonsbegrensninger eller aktivering for hver gang du starter spillet. Det har dog en vanlig CD-sjekk og en engangsaktivering (pluss at du må installere masse tøyseprogrammer Rockstar mener man trenger).

Lenke til kommentar

Ok, jeg har spillet, og har hatt det installert før.. Men etter en hel haug med virus og harddiskproblemer kjøpte jeg ny pc. Jeg leste akkurat at den verste securomen kan slå av brannmur/antivirus og installere ting og sende info. Hvis det er den gamle vanlige er det helt ok. Tar heller 10 tøyseprogrammer enn en slem trojaner som tukler med beskyttelsen av pcen:)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Ok, jeg har spillet, og har hatt det installert før.. Men etter en hel haug med virus og harddiskproblemer kjøpte jeg ny pc. Jeg leste akkurat at den verste securomen kan slå av brannmur/antivirus og installere ting og sende info. Hvis det er den gamle vanlige er det helt ok. Tar heller 10 tøyseprogrammer enn en slem trojaner som tukler med beskyttelsen av pcen:)

Den værste securomen er alså så bad at den tukler med pcèn din??

Dette er faktisk invasjon av privat eiendom,og de som bruker dette programmet bør stilles for retten.Det får da være grenser for hva vi skal finne oss i fordi noen paranoide utviklere tror de kan kontrollere alt vi gjør.

Husker jeg feil dersom jeg påstår at jeg har hørt om rettsaker i USA som dreide seg om dette?

Endret av Centurion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...