Gå til innhold

(LØST) Hvor får jeg kjøpt call of juarez?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var innom spillbutikker i Drammen i dag, og GameStop, Elkjøp, Expert og Spaceworld hadde alle spillet inne.

skal ha det nå her ikke tid til å bestille på nett :D

Kjøp spillet hos AS i dems fysiske butikk i kongsberg da vel. De fleste butikker har nok spillet inne, også i hønefoss.

Sjekket Spaceworld?

Relativt dyrt, men har de som regel inne i det minste.

De fleste spillbutikkene tar 599 for spillet så regn med det som en standart pris på de fleste kjedene.

Lenke til kommentar
Sjekket Spaceworld?

Relativt dyrt, men har de som regel inne i det minste.

De fleste spillbutikkene tar 599 for spillet så regn med det som en standart pris på de fleste kjedene.

Spaceworld har vell reklamert for alle release spill til 499,-?

Lenke til kommentar
Da bør du sjekke i lokale butikker selv? Absoluttspill er kjappe med leveringer å du har de på døren innen en eller to dager.

Det var før det. Jeg bestilte Fuel 2. juni(release var 5. juni), og først i dag, over 1 mnd senere, fikk jeg mail om at spillet var på lager og klart til forsendelse. Og svar på mail får man ikke, så kundeservicen der har falt fra en 10'er til stryk :angry:

Lenke til kommentar

Jeg poster et svar Zell fra dette forumet, som er butikkansvarlig hos AS sa om denne situasjonen på diskusjon.no:

Det skjer en del omstruktureringer hos Absolutt Spill om dagen. Jeg er sikker på at Absolutt Spill kommer enda sterkere tilbake.

Kundeservicen vil være tilbake som normalt om ikke lenge.

Håper de av dere som føler ting er for dårlig nå er villig til å gi oss en ny sjanse ved en senere anledning.

Lenke til kommentar

Har sett denne, og fikk også svar på en av mine første mailer etter 8 dager!!! hvor de forklarer at problemene oppstod pga skifte av leverandør. Men da jeg sendte en forespørsel om å få kansellert ordren fikk jeg aldri svar og heller ikke da jeg sendte min siste mail for en uke siden der jeg ba om å få pengene refundert. Etter denne mildt sagt elendige behandlingen er jeg ferdig som kunde hos absoluttspill!! Blir nok bare gamezone og lefdal som heretter får mine penger. Gamezone har enkelte gode tilbud hver uke og leverer på 1-2 dager + at frakt er 12,- billigere. De hadde f.eks Prototype på tilbud til 449,- for en stund siden, som jeg selvfølgelig slo til på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...