Joachim_F Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Call of Juarez-skapernes zombiespill er fortsatt under utvikling. Les mer Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Konge! Gleder meg til dette spillet. Håper bare det ikke blir en zombieversjon av Boiling Point. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nyhus skrev: Konge! Gleder meg til dette spillet. Håper bare det ikke blir en zombieversjon av Boiling Point. Har de utviklet det sammtidig som Call of Juarez, eller stoppet de utviklingen mens de holdt på med Call of Juarez? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Gleder meg til å se hva de får til. Zombie-survival er alltid morsomt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Head_Hunter skrev: Nyhus skrev: Konge! Gleder meg til dette spillet. Håper bare det ikke blir en zombieversjon av Boiling Point. Har de utviklet det sammtidig som Call of Juarez, eller stoppet de utviklingen mens de holdt på med Call of Juarez? Kan nok tenkes at de har bremset ned utviklingen av DI hvis de har et lite mannskap, jeg ville iallefall (økonomiskt sett) satset på en oppfølger først og fremst, så konsentrert meg om den nye tittelen etter oppfølgerens release. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Lurer mer på hvor Chrome 2 blir av... Ikke sett noe av dette på et par år nå. Endret 6. juli 2009 av TCi Lenke til kommentar
Apno Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Fantastisk! Far Cry 2, men med zombier! Jeg er med på den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå