Joachim_F Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nummer to i serien skifter navn og kommer til vinteren. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Two Worlds II.. Haha for et teit navn Lenke til kommentar
Miromurr_InnleggNO Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 og blant annet lovers det en kraftig forbedret kunstig intelligens Tror det er en liten typo her. Var ikke noen stor fan av det første spillet i serien, men jeg kjøper kanskje denne hvis det får en del gode anmeldelser. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Two Worlds var no slett ikkje so verst. Det fall ikkje i smak heilt med ein gong, men eg ga det ein sjanse, og det tok seg opp etter nokre timar. Om eg skal samanlikne det med dei andre åpne RPG-ane som kom samme år, synest eg det var ein del betre enn Oblivion, men ikkje heilt på høgde med Gothic 3. Uansett var det ein lovande start for Reality Pump, og 2W2 er eit sannsynleg kjøp for min del. Om eg kunne be om ei forandring, måtte det vere å fjerne begrensninga på kor mykje du kan berre med deg. Realistisk er det ikkje, men det var allereie ganske urealistisk slik det var i 2W, der du kan springe rundt med dusinvis av våpen og hundrevis av smågjenstandar. Dei kan like gjerne fjerne begrensninga heilt, so slepp eg å reise tilbake til byen for å selge unna skrot kvart tiande minutt. Kay Lenke til kommentar
Panzerloco_InnleggNO Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Two Worlds var no slett ikkje so verst. Det fall ikkje i smak heilt med ein gong, men eg ga det ein sjanse, og det tok seg opp etter nokre timar. Om eg skal samanlikne det med dei andre åpne RPG-ane som kom samme år, synest eg det var ein del betre enn Oblivion, men ikkje heilt på høgde med Gothic 3. Uansett var det ein lovande start for Reality Pump, og 2W2 er eit sannsynleg kjøp for min del. Om eg kunne be om ei forandring, måtte det vere å fjerne begrensninga på kor mykje du kan berre med deg. Realistisk er det ikkje, men det var allereie ganske urealistisk slik det var i 2W, der du kan springe rundt med dusinvis av våpen og hundrevis av smågjenstandar. Dei kan like gjerne fjerne begrensninga heilt, so slepp eg å reise tilbake til byen for å selge unna skrot kvart tiande minutt. Kay Må sei meg einig i det her. Spelet var ikkje noko som fanga interesse etter dei første 10-20 min med speling, men etter nokre timar var opplevinga noko heilt anna. Eg synst spelet var meget bra med tanke på den lille pengesummen eg måtte ut med for å få det via steam. Ser verkeleg fram til toaren. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 bedre tekstforfattere Jeg tror jeg ser hvor de gamle tekstforfatterne er blitt plassert... Two Worlds Two. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Dette blir bra! To knallgode RPGs i høst/vinter med dette og Risen. Gleder meg til det kommer, Two Worlds er et veldig bra spill. Men unødvendig av de å skifte navn, nå høres det bare rart ut. Endret 6. juli 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Gleder meg skikkelig til dette! Synd de har skiftet navn da, men det er ikke det viktigste! Det viktigste er alle de forbedringne de gjør, slik som med AI. Jeg reiste for det meste til fots, siden det å ri en hest var ett mareritt!! I tillegg kan voice-actinga gjøres utrolig mye bedre enn i det første spillet! Lenke til kommentar
Miromurr_InnleggNO Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Det fall ikkje i smak heilt med ein gong, men eg ga det ein sjanse, og det tok seg opp etter nokre timar. Hos meg var det vel heller omvendt. Jeg syntes det var veldig bra de første timene, men det ble bare mer og mer kjedelig jo lenger ut jeg kom. Det skal imidlertid sies at jeg ikke har spilt gjennom hele spillet, så jeg har kanskje ikke så mye jeg skulle ha sagt. Dessuten er det en god stund siden sist jeg spilte det sist, og kan egentlig ikke huske stort fra det. Endret 6. juli 2009 av Miromurr Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Er ikke sikker, men var ikke Two World helt elendig? Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 For mannen i gata, jo. Men for oss som elsker RPG og spesielt TES:Oblivion, var Two Worlds ett godt spill. Ikke helt topp, men helt greit... Jeg elsket det! Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Mente det ble så slaktet av gamle Gamer.no, men kan hende jeg blander det med noe annet. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Likte det ikke jeg heller, men jeg spilte ikke så særlig lenge. Så det ligger kanskje i det. Får se på anmeldelsene om jeg gir oppfølgeren en lengre sjanse. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg likte det ikke i starten jeg heller.. Og demoen som ligger ute på XBL MP, er starten på spillet, og det er ganske dårlig... Men det tar seg opp etterhvert Lenke til kommentar
Zonaren Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Duplisering av våpen og armor var det beste i Two Worlds. Eg veit ikkje om noke anna spel som brukar ein slik måte på å gjere heroen enda sterkare på. Eg la bak meg over 300 timer berre på multiplayer-delen.. hehe Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 @Hagen PC-versjonen av Two Worlds fekk 7/10 her på gamer.no, so det er no eit langt stykke frå slakt. XBox 360-versjonen ramla ned til ein meir middelmådig 5/10, pga. grafikkproblem og dårleg tilpassa grensesnitt. @Miromurr Snodig, men folk har vel forskjellig smak. Det er mogleg at ein del av det dårlege førsteinntrykket mitt kom av at eg nettopp hadde spelt Gothic 3, og synest 2W til samanlikning verka ganske amatørmessig. Men, etter ei stund såg eg ein del positive kvalitetar: ei stor og variert spelverd (ikkje på nokon måte av Piranha-kvalitet, men interessant nok å utforske), ganske velfungerande spelmekanismar, og grei historiefortelling. Spelet er røft i kantane, men det grunnleggande fungerar. Kay Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det jeg husket best fra Two worlds var at våpnene ble så latterlig kraftig. Siden at man kunne "smelte" sammen flere våpen av samme type. Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ja, det er så utrolig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå