mcgroven Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Skal du til den elleville Vesten? Les mer Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Bittert at jeg ikke vant denne gangen heller, men gratulerer så meget til vinnerne! (Klarte selvfølgelig å svare i testkategorien av tråden først -.- ) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det må være noen som har skrevet feil der, hvor er jeg på den listen!? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Gratulerer med ett awesome shotglass. Om noen vil selge det så PM meg ^_^ Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Grattis til de som vant:) Selfølgelig er det kjedelig å ikke vinne, men jeg synes det er uansett utrolig morro at de i det hele tatt har slike konkurranser av og til. Props til Gamer.no for det.. Enda mer morro at det er så mange som er med. 1700 insendte svar! Mange flittge lesere her:) Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Congratz! Husker ikke om jeg deltok på den der jeg Lenke til kommentar
Twookie Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Vinner aldri jeg Grattis til de som vant Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Begynte å bli glad jeg, leste Runar men så var resten av navnet feil. Men gratulerer til vinnerne, Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Gratulerer til vinnerne! Tar det at jeg svarte riktig på spørsmålene som en liten seier da jeg begynte å bli litt usikker over helga. Lenke til kommentar
Bjørnar! Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Vinnerene er: ... Bjørnar Skoglund ... Trudde nesten eg hadde vunnet der Uansett, grattis alle vinnere! Særlig Bjørnar Skoglund Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 nok et tap Navnet mitt står i artikklen da! Thomas Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Gratulerer til vinnerne! Shot glasset var tilgjengelig med spillet via play.com , men ser ut som den ikke er mulig å kjøpe lenger. Lenke til kommentar
RAMiZES Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Noen mulighet får å få kjøpt disse glassene noen plass? Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Play.com hadde tror jeg, men kan hende de er borte nå. Eller så kan du bare se litt rundt på Ebay, Amazon og sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå