mlwirak Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 http://akam.no/kladd/prisguide_kategori4.html Vi jobber en del med prisguiden for tiden, og har laget en meny som skal gjøre navigeringen i prisguiden forhåpentligvis raskere og enklere. Se øverst til venstre over Komplett-annonsen. Si fra hvis det er problemer med noen browsere eller du har andre kommentarer... MLW Lenke til kommentar
Xmag Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Der virket veldig lite for meg. Bilde stemmer ikke med kameramodell. Prisen er feil (Mustek GSmart Mini 2 til ca 11000 :wink: ) og da jeg prøvde å søke og sammenlikne fikk jeg ikke noe resultat. Ser de pilene over hver kolonne. Går ut i fra at det er meningen at når man trykker på disse pilene så skal man endre på kriteriene for hvordan rekkefølgen av produktene skal komme på skjermen ...? I så fall synes jeg det er en bra ordning. Sammenlikning av forskjellige modeller er også supert. Kan sikkert si mer, men kommer ikke på mer i øyeblikket. Venter på funksjonalitet. Kan sikkert si mer da... Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Det er bare menyen over Komplett-annonsen som virker. Det er bare denne at jeg håper at noen vil prøve. Resten er bare et design uten funksjonalitet. MLW Lenke til kommentar
qwert Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 For all del: Den funket bra, og vil fjerne en del unødvendige 'klikk' i navigasjonen i prisguiden. Så ut til å fungere bra også. Bare behold *muligheten* til å navigere via et javascriptløst interface også. Lenke til kommentar
Xmag Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Der fant jeg menyen du snakket om 8) Virker bra det der. Enklere å navigere sånne menyer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg