Terje Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hei! Vi planlegger forumvedlikehold i morgen den 07.07. Dette medfører at forumet får en nedetid, og vi har satt av tidsrommet 07.00-12.00 for jobben. Det er imidlertid godt mulig vi blir ferdig før Vedlikeholdet innebærer ikke en programvareoppdatering av IPB, og en vil mest sannsynlig ikke merke stor forskjell etterpå. Til etteretning. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nede tid poå forumet når jeg har fri! What to do? Jaja lykke til i hvertfall! Det varer jo ikke så alldeles lenge heller da. Btw jeg syns dere gjør en fantastisk jobb! Dere kan ikke få nok skryt! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Takk for advarselen. Hva skal dere gjøre? Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hva skal dere gjøre? Bedriftshemmelighet :-) Vi skal flytte forumet til ny server for å få oss over i A-pressen sitt serveroppsett. Det skal ikke innebære andre endringer for leserne enn at vi må ta ned forumet i en periode. Tipset for morgendagen: Sov lenge og ta en laaang frokost så vil forumet være tilbake :-) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nede? Imorgen? Min ène fridag denne uken? Som attpåtil er Bungie-dagen? Gah.. jaja, får vel finne noe annet gøy å gjøre da. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Sover sikkert uansett, men bra dere sier ifra Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ja, jeg sover sikkert også. Eller spiller CSS. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Da har vi fullført vårt vedlikehold, det gikk relativt smertefritt! Forumet er nå i gang igjen, og dersom noen skulle oppleve problemer, vennligst rapport det til oss! Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Så, nå er det på tide å stå opp folkens :-) Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Nå er jeg våken, det kaller jeg perfekt timing. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det gikk kjapt! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Wow! Det gikk jo veldig fort! Jeg gjorde som dere sa i går jeg. Sove lenge og en lang frokost Godt at det ikke tok så lang tid Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Sto ikke opp før nå, så da er det jo greit. Har det vært noen ytelsesmessige forandringer? Båndbredde eller noe slikt? Lenke til kommentar
amund_InnleggNO Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det er ny linje og ny server, men begge deler skal være like kraftig som tidligere. Hvis dere opplever at forumet likevel er tregere vil vi veldig gjerne ha tilbakemeldinger på dette. Det er veldig viktig for oss at forumet er raskt i bruk. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Sto ikke opp før nå, så da er det jo greit. Har det vært noen ytelsesmessige forandringer? Båndbredde eller noe slikt? Haha, jeg sto opp nøyaktig 13.18 Nei, gikk jo smertefritt detta, merket jo ikke noe til det en gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg