dekar24k Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hei, Som topic sier; finnes det en oppdatert side (gjerne fra Sony) med oversikt over alt som er tilgjengelig på de forskjellige PS Stores? Jeg savner en slik side, da jeg er alt for lat for å bevege meg 3 meter vekk fra PC'en, sette meg i sofaen, skru på PS3 og logge inn på de forskjellige PS-stores og sjekke updates. Noen som vet? Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hei, Som topic sier; finnes det en oppdatert side (gjerne fra Sony) med oversikt over alt som er tilgjengelig på de forskjellige PS Stores? Jeg savner en slik side, da jeg er alt for lat for å bevege meg 3 meter vekk fra PC'en, sette meg i sofaen, skru på PS3 og logge inn på de forskjellige PS-stores og sjekke updates. Noen som vet? Sett etter det før og fant ikke noe så jeg endte opp med boomarks i stede og bare sjekker "new games" på de forskjellige regionene i ny og ne. Du velger bare region nederst på siden: http://asia.playstation.com/hk/en Kanskje ikke helt optimalt, men det fungerer i alle fall for meg, og jeg slipper å lette på rævva Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Hei, Som topic sier; finnes det en oppdatert side (gjerne fra Sony) med oversikt over alt som er tilgjengelig på de forskjellige PS Stores? Jeg savner en slik side, da jeg er alt for lat for å bevege meg 3 meter vekk fra PC'en, sette meg i sofaen, skru på PS3 og logge inn på de forskjellige PS-stores og sjekke updates. Noen som vet? Sett etter det før og fant ikke noe så jeg endte opp med boomarks i stede og bare sjekker "new games" på de forskjellige regionene i ny og ne. Du velger bare region nederst på siden: http://asia.playstation.com/hk/en Kanskje ikke helt optimalt, men det fungerer i alle fall for meg, og jeg slipper å lette på rævva Takk! Funker bra nok for meg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå