Joachim_F Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Se opp, Mario Kart. Nå kommer TrackMania til Wii. Les mer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Synd å høre at de utelukker PS3/360 versjoner av det som veldig fort er tidenes arcade-racer på PC, men også godt å høre at de konsentrerer seg om èn plattform. Gleder meg til å se mer til Wii versjonen. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 De kunne da tatt å portet det til xbox arcade. Det spillet jo så godt som perfekt for xbox 360 sin kontroll (og PS3 sin). Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Mange spiller jo allerede med xboxkontroll på PC - Tror ikke det kan være umulig å porte Trackmania Nations Forever til Xboxen. Uten at jeg vet noe spesielt om forskjeller mellom xbox og PC grafikkmotorene. Trackmania brukergrensesnittet er jo som laget for Gamepad. De kunne jo tatt betalt for den på XBL Arcade for 800 ms points og sikkert hatt muligheten til å inntjene brukte arbeidstimer? Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det er noe jeg vil ha på Xboxen, men kan spille det på PC-en også. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hehe. 4 poster i tråden.. og ingen kommenterer Wii-versjonen. Det er flott at Wii endelig får et skikkelig racingspill i tillegg til Mario Kart og Excite-serien. Det høres ikke ut som om det er noen mangel på funksjoner iallefall. Offline 4-player. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå