mcgroven Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hva kan det være, mon tro? Les mer Lenke til kommentar
Apno Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg er ikke noe særlig begeistret, men kan skje at de annonserer noe bra! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 La det være nytt Jedi Knight spill for guds skyld! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nei, la det være nytt X-Wing/Tie Fighter spill Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Virker som det er noe retrogreier, så det er nesten så jeg tipper det er en remake av enda et gammelt adventurespill. Det hadde i så fall vært konge! Men med Lucasarts sin historie, så kan jeg nesten ikke tro at de satser på adventurespill igjen. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Åååh la det være The Dig 2. det hadde vært diggbart..hahaha.. Gud det var en dårlig vits. Uansett håper jeg på et adventurespill i god gammel ånd fra de karene. For få av de nå om dagen. Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 La det være nytt Jedi Knight spill for guds skyld! Jedi Academy 2 hadde vore så fantastisk. Kjøre evil og kverke den ekle Rosh og daske Kyle og få slåss mot alt og alle. Herlige spelet sitt <3 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Monkey Island 5 takk *håpe* Lenke til kommentar
markap Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det er jo star wars batteffront 3, evil obiwan kenobi Lenke til kommentar
Zonaren Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 da e vel Monkey Island. kjeme i måro Lenke til kommentar
Keogh Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Selvfølgelig er det ikke Monkey Island, remake og nr. 5 er allerede annonsert. Merkelig om de annonserer enda en remake av en adventure klassiker før de har sett hvordan salget av MI:SE går. Nytt TIE-Fighter eller Jedi Knight hadde vært veldig gøy. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Jedi Knight!! Hvis det ikke er et nytt Jedi Knight spill blir jeg sinna :o Endret 6. juli 2009 av Sgt.T.Grant Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ett nytt Jedi Knight hadde vert fantastisk! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 en remake av X-wing og/eller TIE fighter hadde vært GULL! Lenke til kommentar
Skyenet Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nytt singleplayer Knights of the Old Republic er nok mitt ønske Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Og nyheten ser ut til å være at LucasArts har inngått en avtale om å distribuere de gamle spillene sine via Steam. Edit: og MI: Special Edition på Steam og Xbox Live 15. Juli. Endret 6. juli 2009 av fiskfisk Lenke til kommentar
Mith Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Litt skuffa siden vi alt har scummwm til så og si alle plattformer. Endret 6. juli 2009 av Mith Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 La det være nytt Jedi Knight spill for guds skyld!Eller nytt Knights of the Old Republic. Det hadde vært fantastisk! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Men nå er det ikke LucasArts som utvikler KotOR, de bare gir det ut. Og BioWare har så mange jern i ilden at jeg tviler på at de jobber med et nytt KotOR. Lenke til kommentar
1991 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 tviler veldig på at det er et nytt kotor siden de har sagt at de ikke skal lage flere siden bioware holder på med the old republic nå, men hadde de annonsert kotor 3 hadde jeg blitt veldig glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå