Gå til innhold

Anmeldelse: The Conduit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg anmelder spillet, ikke plattformen. Det er uansett klart at man blir preget av hvilke format et spill kommer til, og hvordan det presterer i forhold til rammene det nødvendigvis må leve innenfor (i dette tilfellet: blant annet litt annerledes kontrollsystem i en FPS).

Lenke til kommentar
Jeg anmelder spillet, ikke plattformen. Det er uansett klart at man blir preget av hvilke format et spill kommer til, og hvordan det presterer i forhold til rammene det nødvendigvis må leve innenfor (i dette tilfellet: blant annet litt annerledes kontrollsystem i en FPS).

Jeg er ikke helt sikker på hva du mener her? Den første setningen indikerer at karakteren hadde vært den samme på en annen plattform, men på resten virker det som det ikke er tilfelle. Spillets kvaliteter er jo de samme, om de er begrenset av rammer, eller spillutgiverens valg?

AtW

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt sikker på hva du mener her? Den første setningen indikerer at karakteren hadde vært den samme på en annen plattform, men på resten virker det som det ikke er tilfelle. Spillets kvaliteter er jo de samme, om de er begrenset av rammer, eller spillutgiverens valg?

AtW

Det er klart et spill blir preget av hvilken plattform det kommer til, det være seg PC, Wii eller DS. Hva dette hadde fått av karakter til en annen plattform blir helt hypotetisk, for da hadde det trolig ikke vært det samme spillet i det hele tatt.

Likevel er det som jeg sier at man anmelder produktet, plattformens innvirkninger er det lite man får gjort noe med.

Lenke til kommentar

AtW

Det er klart et spill blir preget av hvilken plattform det kommer til, det være seg PC, Wii eller DS. Hva dette hadde fått av karakter til en annen plattform blir helt hypotetisk, for da hadde det trolig ikke vært det samme spillet i det hele tatt.

Likevel er det som jeg sier at man anmelder produktet, plattformens innvirkninger er det lite man får gjort noe med.

Ok, da tolker jeg det slik at det kunne fått enn annen karakter på en annen plattform (rett meg gjerne om jeg misforstår deg). Det er interessant informasjon for meg som bruker, da jeg neppe ser for meg at dette er et spill jeg orker å herje med når jeg har andre plattformer med mange gode fps.

AtW

Lenke til kommentar
Jeg sier at en vurdering på en annen plattform blir hypotetisk. Tolk det som du vil. :)

Selvsagt er det hypotetisk i dette tilfelle, men jeg regner med det er noe du som anmelder har tatt stilling til, det er tross alt ett ganske viktig prinsipielt spørsmål som kan ha en vesentlig innvirkning på karakterene.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...