mcgroven Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 The Conduit lykkes langt på vei i å levere en solid skytespillopplevelse på Wii. Les mer Lenke til kommentar
Apno Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ser skikkelig kult ut, men online så skikkelig dødt ut. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ville dette spillet fått samme karakter om det feks kom på PC, dvs er karakteren plattform-uavhengig, eller får det 7 pga mangel på gode alternativer? AtW Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg anmelder spillet, ikke plattformen. Det er uansett klart at man blir preget av hvilke format et spill kommer til, og hvordan det presterer i forhold til rammene det nødvendigvis må leve innenfor (i dette tilfellet: blant annet litt annerledes kontrollsystem i en FPS). Lenke til kommentar
Svedge_InnleggNO Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Ganske tydelig at grafikken er dårligere enn Half-Life 1. Endret 6. juli 2009 av Svedge Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Ganske tydelig at grafikken er dårligere enn Half-Life 1. Tror du på dette selv, eller er det bare et dårlig forsøk på å provosere ? :rolleyes: Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 10 juni, er det riktig? Har ikke sett spillet i butikkene ennå Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Siden det står "Kommer i salg ..." og ikke "Kom i salg ..." går jeg utifra at det er en skrivefeil, og skal stå 10. juli. Tothegame.com mener det samme. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg anmelder spillet, ikke plattformen. Det er uansett klart at man blir preget av hvilke format et spill kommer til, og hvordan det presterer i forhold til rammene det nødvendigvis må leve innenfor (i dette tilfellet: blant annet litt annerledes kontrollsystem i en FPS). Jeg er ikke helt sikker på hva du mener her? Den første setningen indikerer at karakteren hadde vært den samme på en annen plattform, men på resten virker det som det ikke er tilfelle. Spillets kvaliteter er jo de samme, om de er begrenset av rammer, eller spillutgiverens valg? AtW Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg anmelder spillet, ikke plattformen. Det er uansett klart at man blir preget av hvilke format et spill kommer til, og hvordan det presterer i forhold til rammene det nødvendigvis må leve innenfor (i dette tilfellet: blant annet litt annerledes kontrollsystem i en FPS). Jeg er ikke helt sikker på hva du mener her? Den første setningen indikerer at karakteren hadde vært den samme på en annen plattform, men på resten virker det som det ikke er tilfelle. Spillets kvaliteter er jo de samme, om de er begrenset av rammer, eller spillutgiverens valg? AtW Det er klart et spill blir preget av hvilken plattform det kommer til, det være seg PC, Wii eller DS. Hva dette hadde fått av karakter til en annen plattform blir helt hypotetisk, for da hadde det trolig ikke vært det samme spillet i det hele tatt. Likevel er det som jeg sier at man anmelder produktet, plattformens innvirkninger er det lite man får gjort noe med. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Blir sikkert et kjøp når det er litt mindre nytt, og litt mer billig. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Dette er et spill jeg skal ha meg etterhvert. Virker veldig artig. Lurer på om det hadde blitt enda bedre med M+, ifølge denne artikkelen skulle egentlig TC ha støtte for det, men de gikk bort ifra det. http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3173179 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg anmelder spillet, ikke plattformen. Det er uansett klart at man blir preget av hvilke format et spill kommer til, og hvordan det presterer i forhold til rammene det nødvendigvis må leve innenfor (i dette tilfellet: blant annet litt annerledes kontrollsystem i en FPS). Jeg er ikke helt sikker på hva du mener her? Den første setningen indikerer at karakteren hadde vært den samme på en annen plattform, men på resten virker det som det ikke er tilfelle. Spillets kvaliteter er jo de samme, om de er begrenset av rammer, eller spillutgiverens valg? AtW Det er klart et spill blir preget av hvilken plattform det kommer til, det være seg PC, Wii eller DS. Hva dette hadde fått av karakter til en annen plattform blir helt hypotetisk, for da hadde det trolig ikke vært det samme spillet i det hele tatt. Likevel er det som jeg sier at man anmelder produktet, plattformens innvirkninger er det lite man får gjort noe med. Ok, da tolker jeg det slik at det kunne fått enn annen karakter på en annen plattform (rett meg gjerne om jeg misforstår deg). Det er interessant informasjon for meg som bruker, da jeg neppe ser for meg at dette er et spill jeg orker å herje med når jeg har andre plattformer med mange gode fps. AtW Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg sier at en vurdering på en annen plattform blir hypotetisk. Tolk det som du vil. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hadde det ikke vært naturlig å nevne Wii Speak? Dette spiller er vel bare det andre som støtter dette tilleggsutstyret (utrolig nok). Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg sier at en vurdering på en annen plattform blir hypotetisk. Tolk det som du vil. Selvsagt er det hypotetisk i dette tilfelle, men jeg regner med det er noe du som anmelder har tatt stilling til, det er tross alt ett ganske viktig prinsipielt spørsmål som kan ha en vesentlig innvirkning på karakterene. AtW Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Dette er et spill jeg skal ha meg etterhvert. Virker veldig artig. Lurer på om det hadde blitt enda bedre med M+, ifølge denne artikkelen skulle egentlig TC ha støtte for det, men de gikk bort ifra det. http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3173179 Hvorfor trenger man m+ til en FPS? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Fordi FPS-er er morsommere jo mer presise kontrollene er. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Nå tror jeg ikke m+ ikke ville hjulpet så veldig når det kommer til siktinga, bare det å gjøre bevegelser som kasting av granater og slåing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå