Vaenas Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Webdesign Her skal dere lage et valgfritt webdesign, den skal være funksjonell i den grad at ting er fornuftig altså den må ikke være klar for bruk på nett, det skal bare være designet. Lykke til og innleverings fristen er den 13. juli og stemmefrist er til 15. juli. Endret 17. juli 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Rekviem Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Tema passer meg utmerket ettersom jeg har jobbet med et design i det siste. Jeg og en kompis har lenge hatt lyst til å lage en modifikasjon til source motoren. Her er en liten synopsis til modden: SynopsisSpillet utformer seg på futuristiske arena-aktige brett der spillere med identiske drakter og identiske våpen (kun fargeforskjeller.) kriger mot hverandre. Brettene skal variere i størrelsen fra små til middels og anbefalt antall spillere er fra 2 til 10. Kampene avsluttes når tiden renner ut (tidsberegnet spill) eller første mann til X antall ”kills” av motspillere blir nådd (”kills”beregnet spill) Alle spillerene får kun et våpen med to funksjoner. Det kan skyte sjokkbølger som slenger motstandere i luften. Spillere dør når de faller utenfor brettet, blir skytt inn i ”burnpads” eller blir tilstrekkelig skadet av vanlig kollisjon med vegg, tak, bakke eller lignende. Den andre funksjonen er et kortvarig skjold, som beskytter spilleren mot sjokkbølger. Utenom disse funksjonene kan våpenet også brukes som håndgemeng – dette skader ikke motspillere, men desorienterer dem i en kort periode. Timing blir et viktig element for å vinne med disse tre aksjonene. Nøkkelord om hvordan ”Shockwave” skal være for brukeren i ferdig form: * Hektisk * Morsomt * Underholdende * Annerledes * Stilfult Her er designet i photoshop: Trykk her for en delvis fungerende versjon av siden satt opp med html og css. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Wow den hørtes kul ut. Det var en veldig flott side, men kan jeg komme med noen konstruktiv kritikk. Ville jeg sagt at hvis du fikk noe inn på siden som reprenseterer Shockwave sånn som en Bølge eller annet du kan komme på så hadde det vært bra. Selv når jeg designer pleier jeg å bryte boksene. Profesjonelt sett er dette en bra side. Men design messig blir den rask kjedlig. Lenke til kommentar
Rekviem Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Kan si meg enig i at det er litt "kjedelig" og "oppbrukt" design - skal prøve å gjøre det mer spennende og annerledes. Noen forslag? Logoen oppe til venstre skal forestille sjokkbølger som kommer mot deg, "bølgene" oppe til høyre og nede i footeren håpet jeg også at skulle assosiere litt med sjokkbølger (sjokkbølger som holder på å falme). Er kanskje litt lite tydelig. Får vel jobbe videre på det aspektet av siden også Takk for tilbakemelding. Endret 7. juli 2009 av Rekviem Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Skal se hva jeg får til. Har laget en og annen hjemmeside på hobby-basis, så det skal bli moro å vise fram noe. edit: leif kom på besøk Endret 8. juli 2009 av Villanden Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Likte at det sto Progress towards next release rekviem! Hendig liten sak! Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Noe jeg slang sammen da jeg kjedet meg en gang. Er ikke det jeg bruker nå, men designmessig er dette penere enn det jeg bruker nå. Funksjonsmessig er det nok desverre omvendt.. Men dette blir mitt bidrag i denne runden. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Vel jeg hiver meg på denne konkuransen jeg og. Dette er bare et utkast til forsiden. Bildet er i grunn litt større med mer detaljer men opplastings tjenesten jeg bruker nå ville ikkela meg ha den i full size Endret 12. juli 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
SirMarino Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Siden vi fortsatt er innenfor fristen benytter jeg anledningen til å komme med et bidrag til konkurransen/skamløs reklame for hobbyprosjektene mine. Bildet er et utkast til prosjektsiden på websiden jeg holder på å sette opp. Det er "programmer art", så det når ikke helt opp i konkurranse med proffe designere, men det er jo gøy læll. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Pollen er oppe, litt seint, men den er oppe nå. Endret 14. juli 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Fjellet Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Stemte på Rekviem. Syntes han hadde et stilrent design. Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Stemmefristen gikk ut for noen dager siden.. Hva skjer videre..? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Stemmer det, har vært ganske opptatt i det siste så bare vent litt. Rekviem vant med 4 stemmer og skal derfor arrangere neste del av konken. Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Rekviem, lager du ny konkuranse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå