Gå til innhold

Brütal Legend: Generell Diskusjon.

Hvordan er dine forventninger til Brütal Legend?  

1. 1. Ja, hvordan er de?

• Tim Schafer/Double Fine/Heavy Metal er kung! Så det blir også Brütal Legend!
      25
    • Must-buy!
      7
    • Ser rimelig spennende ut.
      9
    • Ser helt greit ut.
      3
    • Ganske skeptisk.
      5
    • Særdeles skeptisk.
      3
    • Kommer til å bli møkk!
      1
    • Brütal Legend?
      0

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp, spørsmålet ligger i spoiler :)

Er på kampen mot Ophelia og emoene, men får det aldri til. Først prøvde jeg på Brutal sånn 50 ganger, så Normal 100 ganger også Gentle 200 ganger. Noen som har en strategi om hva jeg skal gjøre eller noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så når broren min spilte Brutal Legend og ble ikke imponert, hvorfor så mye lagg når man kjører rundt til oppdragene? Har allerede lagt det på QXL.no desverre...

Lagg?

Jeg har spilt spillet i over 11 timer nå, og kan ikke si å ha oppdaget noe nevneverdig lagg som ødelegger gameplayet.

Dette er selvfølgelig individuelt, men et spørsmål har jeg derimot.

Hvorfor har du lagt det på QXL fordi du så på broren din spilte det?

Hvor mye så du/spilte du av spillet egentlig?

Men men..

Lenke til kommentar

Nå var spillet ganske awesome, hvis det er lov å si det på den måten, MEN det er jo ingen tvil om at spillet er en enorm skuffelse for oss som håpet på en god historie slik vi kjenner den fra Grim Fandango og Psychonauts. Skulle ønske de lagde en god historie i dette universet de har skapt i stedet for å bygge opp spillet rundt multiplayerdelen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
These guys are really flameale considering how wet they are

Han fyren på trehjulssykkel når metaldyrene blir ganske 1337 0mg h4xx0r.

Lenke til kommentar

Har selv opplevd en del lagg, særlig på de litt senere, større oppdragene.

Finnes det en måte å se hvilket dyr man er på jakt etter? Uten å kjøre tilbake til jegeren jeg skal slå.

Atsjonas: Det er vel Lemmy som sier det? Eller er det Barons? Det er i tilfellet Rob Halford fra Judas Priest. Forøvrig han som har stemmen til Lionwhyte også.

Lenke til kommentar

Nope, er ingen måte å si hvilket dyr du jakter etter. Det nytter heller ikke å gå tilbake til jegeren. Hvis du husker hvilket dyr du drepte før så kan jeg si hvilket du skal ta nå viss jeg husker

Vet du hvordan jeg kan ta de

dyrene som du temmer i et av hovedoppdragene? Det er de store som du kan ri på. Klarer nemlig ikke drepe dem når de er tam.

Lenke til kommentar

Nope, er ingen måte å si hvilket dyr du jakter etter. Det nytter heller ikke å gå tilbake til jegeren. Hvis du husker hvilket dyr du drepte før så kan jeg si hvilket du skal ta nå viss jeg husker

Enten var det de sicklegreiene eller laser panther. Har også drept reaper mount.

Haha bare glem det, det viste seg at jeg hadde glemt å hente nytt jaktoppdrag når jeg var ferdig med forrige ^_^

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Atsjonas: Det er vel Lemmy som sier det? Eller er det Barons? Det er i tilfellet Rob Halford fra Judas Priest. Forøvrig han som har stemmen til Lionwhyte også.

Aner ikke, han kjører ihvertfall bak den svære bussen litt senere i emoens epoke.

Spille sammen nå, noen?

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...