Gå til innhold

Brütal Legend: Generell Diskusjon.


Hvordan er dine forventninger til Brütal Legend?  

  1. 1. Ja, hvordan er de?

    • Tim Schafer/Double Fine/Heavy Metal er kung! Så det blir også Brütal Legend!
      25
    • Must-buy!
      7
    • Ser rimelig spennende ut.
      9
    • Ser helt greit ut.
      3
    • Ganske skeptisk.
      5
    • Særdeles skeptisk.
      3
    • Kommer til å bli møkk!
      1
    • Brütal Legend?
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Jeg slo deg :p

 

Sitter og spiller nå, skal ta lit oppdrag for å se om jeg får mer verden. Har ikke turt å sjekke spoileren til Nouse4aname enda, siden jeg ikke vil vite det :p Men siden jeg ikke har vært borti andre enn hårrockerne velger jeg å tro at det snart kommer mer!

Lenke til kommentar

Pfft, preller av som vann på gåsa.

 

Setter litt mer pris på rts-opplegget nå som jeg har funnet ut av rally-flagget og at det er å angripe som gjelder mens generell status bare er å drite i, samt dra en facemelter nå og da så er seieren sikret. Den første reale bossfighten er nå unnagjort og jeg vant på første forsøk, uten å dø - så jeg begynner å få teken på det, men mistenker at den kampen kanskje var litt lett.

 

Håhå, nok en gang får spillet en stjerne i boka for stemning. Dragonforce-biten var herlig.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det er det samme med patruljer, sett deg på en bass-sykkel, kjør midt inn i flokken og trykk "A", hopp av, facemelter, Headbange i seiersrus.

 

(Det er kun en egenskap jeg liker mer enn Facemelter, men den fant jeg desverre etter at jeg fullførte spillet. Så jeg anbefaler alle å finne gitar-solene så fort de kan :) )

Lenke til kommentar

Rundet spillet jeg også nå. Må si jeg er utrolig fornøyd med spillet. Et av året beste for min del. Så nå er det bare å kjøre rundt og finne ting og tang som jeg mangler. Noen som forresten har tatt den trofeen/achivementen der du skal være 5 sekunder i luften på et hopp? Hvor hoppet dere isåfall?

 

Fikk den en gang jeg uheldigvis kjørte uttafor brettet :p bare å finne ett sted som er høyt nok.

Lenke til kommentar

Rundet spillet jeg også nå. Må si jeg er utrolig fornøyd med spillet. Et av året beste for min del. Så nå er det bare å kjøre rundt og finne ting og tang som jeg mangler. Noen som forresten har tatt den trofeen/achivementen der du skal være 5 sekunder i luften på et hopp? Hvor hoppet dere isåfall?

 

Fikk den en gang jeg uheldigvis kjørte uttafor brettet :p bare å finne ett sted som er høyt nok.

 

Hehe, det var hell i uhellet det :lol: Det kartet som thadon postet er forøvrig gull verdt. Kommer til å bruke det en del på de siste tingene, men skal først sjekke på egen hånd. Anbefaler dog ikke AltF4 å klikke på linken :p

Lenke til kommentar

Styrer glatt unna det meste som har med tips å gjøre ^_^

 

Har nå hatt kampen tonesatt av Enslaved, og selv om den var ganske så ålreit var den alikevel et trist eksempel på hvor random det opplegget er. Første gangen døde jeg ved et alvorlig anfall av rævkjøring, andre gangen dro jeg en facemelter og vant like etter på.

Lenke til kommentar

Micro-spoiler

 

Da har jeg fått Tourist achivementen (se i hver eneste kikkert), Voices From Beyind (få alle sangene), Now You Must Tell The Tale (hver neste legende-historie), Flowerslave (fått opp alle motorene) og Virtuoso (Lære hver eneste solo). Mangler kun 2 Sperpents så har jeg Serpent Savior, men det blir heller i morra.

Må også gjøre hvert eneste sideoppdrag. Satan so fort tia flyr når man har det gøy!

Endret av thadon
Lenke til kommentar

Vennligst legg achievements i spoiler! Selv om det er forholdsvis åpenbare acheivements så hater jeg å få de spoila. Jeg liker å finne ut slike ting selv hehe.

 

Nå som jeg har funnet ut hvordan jeg får tilgang til legends må jeg si spillet har fått en ny dimensjon. Å se hvordan verdenen ble skapt er jo helt herlig - det er så herlig at de har tatt den fullt ut og alt som er i verdenen er "heavy metal" rett og slett - ikke bare utseendet som møter deg med en gang du ankommer, men opprinnelsen også. Knakende god mytologi!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...