Gå til innhold

Brütal Legend: Generell Diskusjon.


Hvordan er dine forventninger til Brütal Legend?  

  1. 1. Ja, hvordan er de?

    • Tim Schafer/Double Fine/Heavy Metal er kung! Så det blir også Brütal Legend!
      25
    • Must-buy!
      7
    • Ser rimelig spennende ut.
      9
    • Ser helt greit ut.
      3
    • Ganske skeptisk.
      5
    • Særdeles skeptisk.
      3
    • Kommer til å bli møkk!
      1
    • Brütal Legend?
      0


Anbefalte innlegg

Spiller faktisk bare på normal, men jeg er rett og slett ikke noe god på slike ting som dette. Skal prøve litt til nå etterpå ved å gjøre som du sa Ares. Hvis ikke det går får jeg bare skru det ned på easy hvis det er mulig, men går glipp av et trofee da, det er jo litt kjipt når jeg har kommet såpass langt.

 

Edit: Klarte det endelig :)

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å spille mer i morgen! Litt pinlig at jeg først nettopp skjønte hvordan jeg skulle ungage dragene ^_^

 

Men men, da har jeg noe å kose meg med i morgen.

haha, samme her. Trodde jeg gjorde det ved å ta en solo ved siden av statuene, men fant ut etterhvert at det var ikke det som var riktig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Ja var det jeg skjønte :p

Dog litt sent desverre ._.

 

Edit:

Sånn, da er spillt fullført, da mangler bare utforskingen og Brütal vanskelighetsgrad ^_^

Blir det kjedelig å kjøre rundt etter man er ferdig med historien? Slik som Carckdown?

Lenke til kommentar

Alle freeroam-spill re kjedelige når man har fullført dem etter min erfaring. Tar nesten ikke hovedoppdrag jeg, men nå har jeg ikke fler sidemissions igjen så har ikke noe valg hehe.

 

Har sluppet løs 48 drager, og nå som jeg så hvordan jeg frigjorde serpents også (herre Ormagöden så dårlig jeg er til å prøve meg frem) så har jeg åpnet 2 på rappen.

 

Fler enn meg som sliter med å finne sanger? Har vel reist kanskje 10 slike statuer opp fra bakken og syns jeg har kjørt alle steder. Men finner ikke fler drager heller, så jeg vet jo at enketle steder må jeg jo ikke ha lett! Dessuten har jeg en våt drøm om at verdenen vil bli større jo lenger ut i historen jeg kommer (har hatt to rts-oppdrag, tror jeg skal ha mitt tredje nå snart) men tror neppe den utvides.

Lenke til kommentar

Fler enn meg som sliter med å finne sanger? Har vel reist kanskje 10 slike statuer opp fra bakken og syns jeg har kjørt alle steder. Men finner ikke fler drager heller, så jeg vet jo at enketle steder må jeg jo ikke ha lett! Dessuten har jeg en våt drøm om at verdenen vil bli større jo lenger ut i historen jeg kommer (har hatt to rts-oppdrag, tror jeg skal ha mitt tredje nå snart) men tror neppe den utvides.

 

Jeg tror du tar feil :p

Lenke til kommentar

Ja man kan utforske når man er ferdig med siste oppdraget.

 

Har kommet til siste oppdrag nå, prøvd 4-5 ganger nå, men greier det faen meg ikke!! Får ikke ressurser fort nok, så fienden greier å spamme med biler og alt annet før jeg rekker å få laga meg en lit hær nok.

 

 

Ta deg god tid i starten, fienden har ikke mye ressurser hvis du tar alle fan geysirene, og med et ok forsvar skal det holde.

oppgrader Scenen til maks så fort du kan, og invester i en Rock Smasher og så mange andre styrker du har råd til (varier gjerne).

Drep første tårnet, så det andre, så er finalen et faktum :)

 

 

Får man merliv av de serpentstatuene senere også? Har funnet 19/120

 

Ja, så vidt jeg har erfart er det 4 forskjellige oppgraderinger for hver 10ende serpent du finner.

(de står i stats delen av pausemenyen).

 

Alle freeroam-spill re kjedelige når man har fullført dem etter min erfaring. Tar nesten ikke hovedoppdrag jeg, men nå har jeg ikke fler sidemissions igjen så har ikke noe valg hehe.

 

Direkte gøy er det nok ikke, men det er nok av ting å lete etter iallefall :)

For ikke å snakke om achievements, synes dog det er dumt at det ikke går an å ha to save-filer samtidig, slik at jeg må bli ferdig med innsamlingene/leteaksjonene mine før jeg kan begynne på Brütal vanskelighetsgrad.

begynner fader meg ikke å lete på nytt nå :p

 

Det som er mest slitsomt dog er når man kjører de samme plassene hele tiden men ikke skjønner det selv.

 

Fler enn meg som sliter med å finne sanger? Har vel reist kanskje 10 slike statuer opp fra bakken og syns jeg har kjørt alle steder. Men finner ikke fler drager heller, så jeg vet jo at enketle steder må jeg jo ikke ha lett!

 

Mangler 10.

 

Har sluppet løs 48 drager, og nå som jeg så hvordan jeg frigjorde serpents også (herre Ormagöden så dårlig jeg er til å prøve meg frem) så har jeg åpnet 2 på rappen.

 

Foruten Motorforges synes jeg legendsene var lettest å finne, jeg vet om et sted der det er 3 stykker nesten oppe på hverandre :)

Mangler fortsatt 50% av S/M dragene dog..

Lenke til kommentar

Ja man kan utforske når man er ferdig med siste oppdraget.

 

Har kommet til siste oppdrag nå, prøvd 4-5 ganger nå, men greier det faen meg ikke!! Får ikke ressurser fort nok, så fienden greier å spamme med biler og alt annet før jeg rekker å få laga meg en lit hær nok.

 

 

Ta deg god tid i starten, fienden har ikke mye ressurser hvis du tar alle fan geysirene, og med et ok forsvar skal det holde.

oppgrader Scenen til maks så fort du kan, og invester i en Rock Smasher og så mange andre styrker du har råd til (varier gjerne).

Drep første tårnet, så det andre, så er finalen et faktum :)

 

 

 

 

Snakker du om Ophelia-RTSen eller den aller siste med de 2 dragohodene som du skal ta ned? Det er dragehodet-oppdraget jeg sliter med.

 

Lenke til kommentar

Ja man kan utforske når man er ferdig med siste oppdraget.

 

Har kommet til siste oppdrag nå, prøvd 4-5 ganger nå, men greier det faen meg ikke!! Får ikke ressurser fort nok, så fienden greier å spamme med biler og alt annet før jeg rekker å få laga meg en lit hær nok.

 

 

Ta deg god tid i starten, fienden har ikke mye ressurser hvis du tar alle fan geysirene, og med et ok forsvar skal det holde.

oppgrader Scenen til maks så fort du kan, og invester i en Rock Smasher og så mange andre styrker du har råd til (varier gjerne).

Drep første tårnet, så det andre, så er finalen et faktum :)

 

 

 

 

Snakker du om Ophelia-RTSen eller den aller siste med de 2 dragohodene som du skal ta ned? Det er dragehodet-oppdraget jeg sliter med.

 

 

 

snakker om den aller siste ja, slet med den de første gangene jeg også frem til jeg fant ut at før du tar noen av hodene må du ha en ganske grei hær, for det er når du tar ned det første hodet at alle styrkene kommer.

Du kan ikke ta begge med en gang dog, så du må være klar før du tar det første.

Så snart begge hodene er "drept" så er det bare en ganske enkel boss-fight igjen før du er ferdig :)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...