Gå til innhold

Brütal Legend: Generell Diskusjon.

Hvordan er dine forventninger til Brütal Legend?  

1. 1. Ja, hvordan er de?

• Tim Schafer/Double Fine/Heavy Metal er kung! Så det blir også Brütal Legend!
      25
    • Must-buy!
      7
    • Ser rimelig spennende ut.
      9
    • Ser helt greit ut.
      3
    • Ganske skeptisk.
      5
    • Særdeles skeptisk.
      3
    • Kommer til å bli møkk!
      1
    • Brütal Legend?
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Gah, har enda ikkje fått testa det. Var på Gamestop og henta spelet, fekk med ein kode for ein Tenacious D-gitar.

Det vart øl og musikk i går, men diverre ingen Brütal Legend. Reknar med det ordnar seg i løpet av helga :D

Jeg fikk ingen Tenacious D gitar-kode selv om jeg forhåndsbestilte, får vel løpe innom der etterpå.

Lenke til kommentar

noen som kan hjelpe meg med hunters kill record?

kommet til dyr nummer 4, men vet ikke hva slags dyr det er :p

forresten, hvordan setter jeg inn spoiler her?

håper samtidig at jeg ikke har spoila noe...

Lurer på det samme selv. Trodde det var de store brune beistene, men det var det ikke. Får kjøre litt mer rundt og sjekke imorgen.

For å lage spoiler trykker du på "Andre stiler" som er rett over når du begynner å skrive, så bare velger du spoiler og skriver det du vil. Men av en eller annen grunn legger spoileren seg i den samme linjen som der jeg velger den fra hos meg, så jeg må klippe og lime den inn. Aner ikke hvorfor det er slik hos meg, men tviler på at det er meningen at det skal være slik.

Hvis det er snakk om ett eller annet steeds, så er det de blå hestene du møter på mot slutten av spillet.

Lenke til kommentar

Hm, så man skal få med noe for å forhåndsbestille på Gamestop? Fikk ikke med noe selv :(

Spillet er jo helt herlig rått, men jeg må innrømme at den rts-delen er fryktelig dårlig. Dessuten sitter jeg hele tiden med at jeg spiller en singleplayer som er der bare for å forsvare multiplayerdelen.

Åkke som, spillet har en helt rå stemning og jeg storkoser meg. The Kill Master er min store favoritt - Lemmy er en helt rå som stemme.

Lenke til kommentar

Fordi jeg fikk nettopp spillet, Strategi-spill er også noe av det kjipeste jeg vet om. Men det er liksom ikke 50% med Strategi og 50% med?

Mulig jeg husker feil, men tror det er akkurat i underkant av 10 rts-kamper for å fullføre spillet. Hvor lette de er er sannsynligvis avhengig av vanskelighetsgrad, men jeg spilte på normal og den eneste jeg faktisk måtte bruke littegrann rts-teft var på den siste. Resten var bare å spamme ut med units og soloer og kjøre over lett.

Lenke til kommentar

Jeg er helt dilla på Frost av Enslaved nå :D Folk som har kommet litt ut vet vel hvorfor :p. Har bare prøvd strategidelen mot AI så det blir litt repeterende, men jeg syntes det er et veldig bra system som funker til konsoll. Forøvrig så er det den mest originale verdenen jeg har sett på lenge, med en glimrende historie å jeg nyter lett hvert sekund av det.

Lenke til kommentar

Jepp! Veldig GTA-aktig.

Syns spillet ellers har et fint soundtrack, og håper det kommer ut en CD med alle sangene! Syns det er litt synd Mastodon-låtene er instrumentalversjoner (har rett nok bare funnet èn av de to, så kan hende den andre er med vokal).

Problemet med strategidelen er at den er så fryktelig uoversiktelig. Jeg dreit i hva gutta mine gjorde og harva løs på det jeg fant av fiender selv da jeg fort fant ut at å ha kontroll på dem var bare tungvint. Døde riktignok en del ganger men tapte jo ikke noe på det så det fungerte "fint".

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å dra en facemelter men den resulterte i ingenting! Ble litt skuffa, men jeg nekter ikke for å ha gjort det galt, altså stått for langt unna eller noe slikt.

Rally-flagg soloen har jeg, kan prøve den ved neste mulighet. Takk for tipset.

Bilen min er bugga! Jeg greide å havne på taket med den i en liten kræsj med noen hårete bangers og da stakk The deuce av så fort den fikk snudd seg på hjula. Og når jeg drar soloen for at den skal komme tilbake så er det bånn gass uten sjans for at jeg kan bremse. Morsomt nok hoppet bilen ut fra stedet jeg sto så jeg fikk et Sparkplughopp jeg ikke har sett før - men det er jo nytteløst å ha en druidenedmeier som ikke er mulig å kontrollere.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Huff, sitter fast jeg nå. Har holdt på i halvannen time uten å komme av flekken på et av strategioppdragene. Det er

der som du skal ta over alle greiene som Ophelia er. Problemet er bare at jeg klarer det ikke, hun eier meg rett og slett. Hun har vesener som kommer fra begge sider og jeg får til slutt mer enn nok med å forsvare scenen min.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Helt enig at strategidelene suger apesvette. Men har hatt det gøy så langt, regner med jeg snart har runna hovedoppdraget. Blir nok å prøve å finne alle småtinga, tar vel sin tid det.

Liker måten hvordan de har fått musikken til å klaffe så godt sammen med det du driver med på spillet. Vi kan jo ta Enslaved - Frost som et godt eksempel.

Lenke til kommentar

Huff, sitter fast jeg nå. Har holdt på i halvannen time uten å komme av flekken på et av strategioppdragene. Det er

der som du skal ta over alle greiene som Ophelia er. Problemet er bare at jeg klarer det ikke, hun eier meg rett og slett. Hun har vesener som kommer fra begge sider og jeg får til slutt mer enn nok med å forsvare scenen min.

Det virkelig avgjørende om man vinner eller taper strategi opplegget er fan-vents. Hvis du bare klarer å vinne de første kampene og ta alle ventsa som er mellom basene sånn at motstanderen ikke kan spamme ut med units så er resten ganske lett. Muligens litt vanskeligere på Brutal, hvis det er det du spiller.

Helt enig at strategidelene suger apesvette. Men har hatt det gøy så langt, regner med jeg snart har runna hovedoppdraget. Blir nok å prøve å finne alle småtinga, tar vel sin tid det.

Liker måten hvordan de har fått musikken til å klaffe så godt sammen med det du driver med på spillet. Vi kan jo ta Enslaved - Frost som et godt eksempel.

Scenen med Dragonforce - Through the Fire and Flames passa også ekstremt bra :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...