Wartom_InnleggNO Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 jeg syntes våpnene du får fra folka som spiller musikk var ganske bra, likte el-gitaren best. Ekstra episk for meg som har vært fan av Blind Guardian i flere år. Episk å se en plutsleig spontan konsert midt i spillet B) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg hadde tenkt å kjøpe dette, men etter at onkelen min sa det var dritlett, gadd jeg ikke. Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg hadde tenkt å kjøpe dette, men etter at onkelen min sa det var dritlett, gadd jeg ikke. Da har han sikkert spilt det rundt på letteste vanskelighetsgrad.Er vel bronse-silver-gold-platinum hvis jeg husker rett.Så å kalle det drittlett blir drittfeil. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Det er jo ikke feil å bli drittlei av et spill, det finnes jo absolutt ingen fasit om man blir lei av et spill eller ikke. Smaken er som baken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Han sa drittlett, ikke drittlei Dr. Atsjonas Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Ikveld har jeg prestert såppas mange flaue feil at jeg tror det er best jeg legger meg.. Herregud... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Fant dette helt plutselig på PlayCom til nesten ingenting her om dagen, etter at jeg hadde slått fra meg alle illusjoner om å 1) finne det i en nærliggende butikk til 2) en rimelig pris for et ikke helt nytt spill. Så jeg kjøpte det. Ser ut og kjører overraskende bra på en ikke helt top of the line laptop - har ikke fått testet på min egen pc enda. Så langt virker det som om de har tatt alt som gjorde gamle Sacred bra og utvidet det, eller tatt det et skritt videre. Jeg kjørte Seraphim denne gangen, etter å ha herjet som Battlemage i gamle Sacred. Skal jo visstnok være en begynnervennlig klasse også, om manualen er til å stole på - noe somkan være greit, siden det er en stund siden jeg sist var innom serien. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 18. september 2009 Forfatter Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Ville helst ikke ha stolt helt på manualen, den sier at Inquisitor ikke er for nybegynnere, men han er passelig overpowerd hvis du velger rett spells. Endret 18. september 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Forresten, noen som har en forklaring på at det stadig krasjer til desktop? Patchet til siste versjon (2.43 eller noe). Ellers er det vel gjerne sånn at klasser som er ment å være "avanserte" blir fryktelig enkle så snart man kommer i gang med combat arts osv. Lenke til kommentar
shadow warrior Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 hei..får ikke til å patche spillet mitt..får en feilmelding om at det er feil versjon.. hvor kan jeg finne riktig patch?? og hvilken patch skal jeg laste ned?? sacred2 er bare helrått!! Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hadde samme problemet, du må starte fra aller første patch og jobbe deg oppover. Var hvertfall det jeg gjorde, og funka som varm kniv i smør Lenke til kommentar
shadow warrior Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hadde samme problemet, du må starte fra aller første patch og jobbe deg oppover. Var hvertfall det jeg gjorde, og funka som varm kniv i smør vi får prøve Lenke til kommentar
shadow warrior Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 lastet ned patch: release international 2.0.2 to 2.40 da fikk jeg feilmelding: sacred2-fallen angel could not be located on your system. re-install sacred2-fallen angel and then run this patch again. men jeg har jo sacred2-fallen angel på maskin! skjønner ikke detta. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Last ned hver patch, alle de små tilogmed og patch dem en etter en, ikke patch sånn "alle i en patch" som du driver å laster ned nå Endret 20. september 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 lastet ned patch: release international 2.0.2 to 2.40da fikk jeg feilmelding: sacred2-fallen angel could not be located on your system. re-install sacred2-fallen angel and then run this patch again. men jeg har jo sacred2-fallen angel på maskin! skjønner ikke detta. Har hatt samme problem som deg med patchene. Ikke reinstaller pcen først. Det hjalp ikke når jeg prøvde. Hvis tipsene til Leaf ikke funker så kan du jo stikke innom forumene til Sacred. Lenke til kommentar
shadow warrior Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Last ned hver patch, alle de små tilogmed og patch dem en etter en, ikke patch sånn "alle i en patch" som du driver å laster ned nå hvor finner jeg alle de små? hvem side lasta du ned fra? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Patch-systemet er veldig tilbakestående. Vent litt, så skal jeg se om jeg finner forumposten som hjalp meg. Her: http://forum.sacredeng.ascaron-net.com/sho...amp;postcount=9 Last dem ned, og installer i rekkefølge. Husk eller skriv ned hvilken du holder på med. Hvis du har prøvd å patche med feil patch er det mulig du må reinstallere før det virker. Lenke til kommentar
shadow warrior Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Patch-systemet er veldig tilbakestående. Vent litt, så skal jeg se om jeg finner forumposten som hjalp meg. Her: http://forum.sacredeng.ascaron-net.com/sho...amp;postcount=9 Last dem ned, og installer i rekkefølge. Husk eller skriv ned hvilken du holder på med. Hvis du har prøvd å patche med feil patch er det mulig du må reinstallere før det virker. detta kan ta sin tid. første patch på lista er på 456 mb. ferdig om et par timer med en fart på 74 kb/s. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det var ikke noe særlig fart å skryte av, nei. Husk iallefall å samle alle på en ekstern hdd eller minnepenn når du har dem, så slipper du den moroa igjen ved en eventuell neste gang. Lenke til kommentar
shadow warrior Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det var ikke noe særlig fart å skryte av, nei. Husk iallefall å samle alle på en ekstern hdd eller minnepenn når du har dem, så slipper du den moroa igjen ved en eventuell neste gang. ikke domt.. det skal jeg ta og gjøre.. skulle nesten ha trøkka på lagre isteden for kjør.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå