Lexiboij Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Sacred 2 Da jeg ikke fant noe tråd om Sacred 2 fikk jeg lyst til å lage denne, håper den faller i smak og flere kommer til å spille dette fantastiske spillet. Gameplay og features Skjul The fast 3-D action, a multitude of effects, realistic physical features and beautiful animations of the intricate Hi-Res models create a huge and realistic game world, which does not require any reloading. An innovative emotional system and the depiction of an authentic world give life to both friend and foe. A further striking component of the graphic presentation is the unique Gore Feedback, which displays the strength and power of the player's own game character. "Sacred 2" is the superb 3D enhanced sequel to the original Sacred, and provides more action, monsters, scenes, weapons, combos and feedback for even more fun. A massive, seamless and dynamic world delivering hundreds of hours of free-form exploration Two campaigns: play as the “Light” or “Shadow” side, complete with distinct skills, rewards and story-elements tailored to the chosen path Six exceptional, playable characters, each with a distinct look, capabilities and in-game motivation Modifiable combat arts: change, upgrade and link together your alter ego’s combat skills to match your playing style Fight effectively from the back of a number of mounts under your control; equip and upgrade your character’s unlockable special mount. Deities offer unique combat disciplines and unlock additional quests. The ultimate multiplayer experience – seamless transition between single- and multiplayer gaming modes via LAN, the Internet, or Xbox Live Captivating online modes of play challenge gamers in cooperative, PvP and PvE play Extraordinary, cutting-edge graphics and Dolby™ 5.1 channel surround sound utilize the latest technologies for a truly immersive experience System req Skjul Minimum System Requirements: 2.4 GHz processor 1 GB RAM Graphics card 256 MB, from nVidia® GeForce™ 6800 or ATI® Radeon™ DirectX compatible sound card DVD-ROM drive 20 GB free Hard Drive (HDD) space Windows XP, XP64, Vista, Vista64 DirectX 9.0d (included with game) Recommended requirements for a fast, smooth-running game: Dual Core 2.0 GHz processor 2 GB RAM Graphics card 512 MB, ab nVidia GeForce 8800 GTS oder ATI Radeon HD 3870 DVD-ROM drive Sound Blaster® X-Fi™(DirectX 9.0d [for XP] or DirectX 10.0 [for Vista] compatible), with surround speakers or headphones Mouse with mouse wheel 25 GB free Hard Drive (HDD) space Microsoft Windows XP (32 / 64 Bit) with Service Pack 3 / Vista 32 / 64 Bit) with Service Pack 1 DirectX 9.0d (included with game) Optional: DSL modem or network card for multiplayer games Historie Skjul T-Energy has been flowing through Ancaria since time immemorial. This mysterious power forms the beginning of all life, is the source of all magic and the origin of all thought. For a long time it was the angelic Seraphim who watched over the T-Energy and therefore over the fate of the entire world. They passed their knowledge on to the High Elves, so that they could benefit from T-Energy. T-Energy helped the realm of the High Elves to experience an incomparable boost of prosperity, making it the reigning culture in Ancaria. A force which contains the enormous power of T-Energy carries great dangers. The children of Ancaria were not taught how to deal with this. Soon there was a heated dispute among the High Elves as to how and to what purpose the T-Energy was to be used. Every party wanted to use the power. The dispute changed to irresolvable conflict, causing a rift between the High Elves. A terrible Civil War raged among the High Elves, resulting in all participants becoming losers. Their realm collapsed and with it the entire power structure. Other peoples surged forward to pressure Ancaria and were ready to seize the power for themselves in order to take the place of the High Elves. Dispute covered the entire realm. Apart from the devastation of war, a further calamity intruded into Ancaria. The T-Energy went out of control! The once creative power of the T-Energy now changed into something negative. Creatures and animals mutated beyond recognition, entire regions became un-inhabitable, cities and villages were destroyed. The nobility as well as the clerical caste of the High Elves struggled to seize power over the High Elf imperium, so that they alone might control the T-Energy. The land is once more faced with war; a war that is much larger, with more far reaching consequences than all previous wars and battles. Two thousand years before Shaddar the cry for heroes arises to avert this war and to regain control over the T-Energy. But who will answer it? Heroes who strive to prevent the world from lapsing into final chaos, or those who deepen it? Trailer og gameplay Skjul trailer i HD http://www.youtube.com/watch?v=B3Mlv5PGqHQ Første oppdrag til Seraphim Personene du styrer gjennom dette spillet er som følgende Seraphim Har vært på Ancaria lengst av alle som er der. Noen er snille og noen er onde. De er anbefalt for nybegynnere samt de som har spilt før. Shadow warrior En soldat som døde i Den store krigen. Han har blitt vekket opp til live. Shadow warrior anbefales til nybegynnere da han er vanskelig å drepe samt erfarne spillere. High Elf Hun lever og puster magi. Hun er klar for å lære enda mer magi. Anbefales til litt mer erfarne spillere da hun kan dø lettere. Inquisitor Han er en ond slask av en magiker som kunne godt ha sett for seg verden gå under. Anbefales til erfarne spillere i likhet som High Elf er han ikke god når fiende kommer og slår på han. Dryad Hun elsker naturen og gjør mye for å stoppe dyreplageri og ødeleggelse av verden. Hun er svroen fiende av T-energi. Anbefales til litt erfarne spillere ettersom at hun er svak i starten, men bygger seg opp etterhvert. Temple Guardian Er en robot bygg for å passe på Den store maskinen. Han er nesten like gammel som den og T-energien. Anbefales for erfarne spillere, I MP er han en god lagspiller. Nettsiden til sacred 2 Endret 5. juli 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Kjøpte meg dette for en stund siden for 120kr (!). Fant raskt ut at patching skulle absolutt være et problem, men fant det ut til slutt (måtte laste ned alle de store patchene og patche de etter tur, da funka de som hånd i hanske). Startet en Temple Guardian da jeg sjelden spiller en "hund" med en ond venstrearm Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Når kom dette spillet ut? Det virker dritkult. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Om man skal tro http://www.sacredwiki.org/index.php5/Sacred_2:Game_Summary (og ingen grunn til noe annet) kom Sacred 2 ut 11. november i fjor. Jeg har kjøpt spillet for £9.99 men har ikke fått installert det ennå pga litt backlogg i spillehaugen. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hvordan er kamera på PC versjonen? Har det på konsoll og føler vel at kamera kunne vært litt friere, men det funker greit. Spillet er forøvrig meget bra, men har nok blitt litt oversett. Desverre. Fikk dog en opptur ved launch til konsoll. Spiller det daglig og er lvl 46 på sera uten at jeg har rørt mye ved hovedquesten. Koser meg med å utforske den store verden og skaffe armour set items. Uttrolig mye å gjøre i spillet og det har lang levetid. Lenke til kommentar
Xolan_InnleggNO Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Koste meg veldig mye med Sacred (1). Dessverre har jeg ikke lenger en maskin som kan kjøre Sacred 2 Hvordan er det med bugs? Husker at i eneren var det sinnsvakt mange bugs, hvertfall for oss som spilte fra launch. Lenke til kommentar
Nether Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hvordan er kamera på PC versjonen? Har det på konsoll og føler vel at kamera kunne vært litt friere, men det funker greit. Du kan velge mellom tre typer kamera. Et er fast ovenfra og ned kamera. Et er omtrent fritt, og jeg tror det siste følger karakteren. Jeg bruker fritt, og det kan være litt vanskelig av og til. Bruker musehjulet for å rotere, og endre vinkel. Problemet er at spillet ikke har noen himmel. Jeg vil hele tiden gjøre vinkelen mot bakken mindre, men det går ikke fordi spillverdenen stopper ved horisonten. Det er verdier i ini filen som kan endres på, men da ser det nok litt rart ut. Xolan: Tror det har blitt litt bedre med bugs. Det er en stund siden jeg har spilt det, men jeg har fulgt med på forumet, og mye har blitt fikset i de siste patchene. Husker også at det var mye bugs ved launch. Fikk ødelagt lagringsfilen min så måtte starte en karakter om igjen. Heldigvis hadde jeg ikke kommet langt, og jeg lagde backup av filen etter det. Forresten kom spillet før 11 november. Jeg hadde det i hvert fall i hus 25 oktober, og da hadde det vært ute litt allerede. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Eneste jeg savner med spillet nå er vel en mulighet til å pause det skikkelig, og det kunne vært genialt å lagt inn egne waypoints på kartet som du kan i en del andre spill. Utenom de to tingene er det helt klart en av mine favoritter og det som i går bare skulle være en liten økt ble halve natta. Igjen Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Hvilken class spiller folk med? Selv spiller jeg Temple Guardian, men vurderer å starte en Shadow Warrior da denne er noe lettere å spille. Men Temple Guardian er fortsatt grisemorsomt å spille med Endret 17. juli 2009 av Leaf Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg har en Sera på lvl 47 og SW på 46, og må si at jeg foretrekker Sera. Men det skyldes sikkert min spillestil. Begge klassene er "enkle" og gjør vei i vellinga for å si det sånn. Har startet en Dryad også, men hun er bare lvl 14. Mest for å så åssen de andre klassene er og få litt variasjon i gameplayet. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Noen som vet hvordan aktiviteten online er? Tenker da på PC versjonen. Har spillet liggende, men ikke installert for øyeblikket. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Kjøpte det til pc i går for 119,- hos cdon. Kanskje teste det online etterhvert.. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Jeg startert med Seraphim, men da jeg prøvde å patche måtte jeg reinstallere spille. (inkl. save files) Funka patchen etterpå? Neida! Ble svært skuffet, men jeg klarer å leve med det. Nå spiller jeg som Inquisitor, har unlocka konserten. Ble smått med side quests i det første området, da jeg hadde gjort det før, men ble mer litt senere i spillet. Jeg liker ikke kameraet i det hele tatt. Kunne godt vært bedre. Endret 26. juli 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
xXZorroZorXx Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 For et herlig spill! Spiller det på xbox, og til og med kontrollen er problemfri for meg..helt utrolig Spiller Shadow Warrior på lvl 28 nå tror jeg..hatt spillet bare 2-3 dager, og har allerede gått med mange timer. Litt skeptisk på hvordan det kommer til å gå på Silver da.. usikker på om builden er god nok. Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 glimrende spill ja,kommer visstnok en DLC i des/jan.Har brukt 600t + på dette.Spilte vel mest med Dryad,level 76/77 og ca 370t.Fikk da nok og har ikke spilt det på noen uker.Har 1000/1000 btw. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Spilte igjennom dette 1 og en halv gang med Inquisitor og en halv med Seraphim. Morsomt spill men VELDIG repetativt. Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Spilte igjennom dette 1 og en halv gang med Inquisitor og en halv med Seraphim. Morsomt spill men VELDIG repetativt. ja forsåvidt,men det er over 500 quests (mener jeg har 515 quests done).Synest det er litt spennende å lete etter nye og bedre våpen etc. Det gjorde at jeg holdt på noe lengre enn det jeg ville normalt ha gjort.Utrolig lang tid å levle,spesiellt etter level 75,går jo nesten en dag på et level(platinum).Venter nå bare på Dragon Age og Two Worlds2 bl.a. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 jeg syntes våpnene du får fra folka som spiller musikk var ganske bra, likte el-gitaren best. Lenke til kommentar
Gamez Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 jeg syntes våpnene ja litt artige de.De følger levlet ditt så de blir kraftigere jo høyere level du er når du fullfører det questet.Synest det ene våpenet burde vært en bue,tross alt mange som liker de. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Veldig morsomt spill dette. Begynnte i går og liker det. Er bare lvl 4 nå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå