svas Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 DinSide.no har kanskje ikke så mange ting å skrive om nå i sommer og skriver det de har to ganger. Dette er klippet fra DinSide.no idag: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Lurer på hvilke argumenter de bruker. Synes alltid at det å lese tester hos DinSide er så morsomt: Skjermkortet er veldig bra. Det hakekr ikke spesielt mye i Unreal Tournament. Vi tester det også i Quake III hvor det får over 300 FPS. Kjempebra! For vi merker jo selfølgeig kjempeforskjell på 280 og 300FPS i slike gamle spill. Med denne CPUen bruker vi bare 30 sekunder på å pakke ut filen istedenfor 1min 30 sek med den gamle CPUen våres. Den nye er da altså nøyaktisk 3 ganger raskere enn den gamle. (Og det er som regel alle testene de foretar også, og konkluderer med dette) Musen sitter bra i hånden. Vi merker heller ingen lagg når vi drar den så raskt vi kan frem og tilbake over skjermen. (And that's it for tekniske innstillinger og slikt ) Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 DinSide suger. Det de ikke ripper fra andre nettsteder skriver de om på en veldig useriøs og uprofesjonell måte. Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 DinSide suger. Det de ikke ripper fra andre nettsteder skriver de om på en veldig useriøs og uprofesjonell måte. Alle bruker vel kilder.. dem har da mange bra tester av f.eks mobiltelefoner. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Lurer på hvilke argumenter de bruker. Synes alltid at det å lese tester hos DinSide er så morsomt: Skjermkortet er veldig bra. Det hakekr ikke spesielt mye i Unreal Tournament. Vi tester det også i Quake III hvor det får over 300 FPS. Kjempebra! For vi merker jo selfølgeig kjempeforskjell på 280 og 300FPS i slike gamle spill. Med denne CPUen bruker vi bare 30 sekunder på å pakke ut filen istedenfor 1min 30 sek med den gamle CPUen våres. Den nye er da altså nøyaktisk 3 ganger raskere enn den gamle. (Og det er som regel alle testene de foretar også, og konkluderer med dette) Musen sitter bra i hånden. Vi merker heller ingen lagg når vi drar den så raskt vi kan frem og tilbake over skjermen. (And that's it for tekniske innstillinger og slikt ) Thanx, humøret mitt ble på topp etter og ha lest dine sitat.. De kan umulig være så teite. Men seriøst, noen som tror at dette er en seriøs side? Skriveleif: Off, blir ofte litt mye dialekt i meldingene mine her, bra jeg ikke har noen norskstiler som skal skrives lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå