Gå til innhold

Agurknyheter hos DinSide.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hvilke argumenter de bruker. Synes alltid at det å lese tester hos DinSide er så morsomt:

Skjermkortet er veldig bra. Det hakekr ikke spesielt mye i Unreal Tournament. Vi tester det også i Quake III hvor det får over 300 FPS. Kjempebra! For vi merker jo selfølgeig kjempeforskjell på 280 og 300FPS i slike gamle spill.

Med denne CPUen bruker vi bare 30 sekunder på å pakke ut filen istedenfor 1min 30 sek med den gamle CPUen våres. Den nye er da altså nøyaktisk 3 ganger raskere enn den gamle. (Og det er som regel alle testene de foretar også, og konkluderer med dette)

Musen sitter bra i hånden. Vi merker heller ingen lagg når vi drar den så raskt vi kan frem og tilbake over skjermen. (And that's it for tekniske innstillinger og slikt :) )

Lenke til kommentar
Lurer på hvilke argumenter de bruker. Synes alltid at det å lese tester hos DinSide er så morsomt:

Skjermkortet er veldig bra. Det hakekr ikke spesielt mye i Unreal Tournament. Vi tester det også i Quake III hvor det får over 300 FPS. Kjempebra! For vi merker jo selfølgeig kjempeforskjell på 280 og 300FPS i slike gamle spill.

Med denne CPUen bruker vi bare 30 sekunder på å pakke ut filen istedenfor 1min 30 sek med den gamle CPUen våres. Den nye er da altså nøyaktisk 3 ganger raskere enn den gamle. (Og det er som regel alle testene de foretar også, og konkluderer med dette)

Musen sitter bra i hånden. Vi merker heller ingen lagg når vi drar den så raskt vi kan frem og tilbake over skjermen. (And that's it for tekniske innstillinger og slikt :) )

:lol: Thanx, humøret mitt ble på topp etter og ha lest dine sitat.. De kan umulig være så teite. Men seriøst, noen som tror at dette er en seriøs side? :p

Skriveleif: Off, blir ofte litt mye dialekt i meldingene mine her, bra jeg ikke har noen norskstiler som skal skrives lenger :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...