Gå til innhold

Anbefalte innlegg

etter mange år uten en SNES så har det komt et stort savn over meg, og jeg har fortsatt en del snes spill som jeg er meget glad i og eier.

poenget mitt er at jeg aldri finner en skikkelig SNES lengre..alle plasser jeg har prøvd så har den alt vært solgt...noe jeg skjønner, men som er frustrerende :cry:

er det noen som har en ide om hvor jeg kan skaffe en SNES i dag? (helst utenom auksjoner, men om det er uungåelig, so be it :rolleyes: )

takker for alle svar og beklager om det har nylig vært en tråd om dette...så ingen så tenkte jeg kunne spørre x)

ellers vil jeg bare si hei til alle sammen^^ første posten burde ikke være en request men er desperat x)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Herregud så latterlege blodprisar Games1 hadde da!!! Greit nok med Snes'en, men alt - ALT - på denne sida var jo overprisa. Tusenlapp for FFIV på GBA liksom.... :whistle:

Sjølv har eg investert i denne, som tek både 8- og 16 bitsspel: http://cgi.ebay.com/FC-Twin-NES-Nintendo-S...4#ht_2044wt_918

Funkar som berre det, dessutan er NTSC-spel på ebay knallbillige, med unntak av Chrono Trigger og andre rairtetar.

Lenke til kommentar
Hvordan er det å kjøpe SNES fra ebay?

Om jeg f.eks. kjøper fra England burde jeg jo få et PAL-system ...

Eg valte å kjøpe NTSC-versjon av to grunnar:

1. Pris på konsoll, spel og anna tilbehør er mykje billigare i seg sjølv. I tillegg er dollaren relativt låg.

2. Spelutvalet er rett og slett mykje betre.

Einaste du må investere i ekstra er ein NTSC-PAL konverterar. Trur eg gav eit par hundre på amazon, funkar fint den!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

selv kjøpte jeg med en Retro duo fra ebay nå! Spiller nes og snes spill! :) mye billigere spill enn iNorge også! :)

Det er vel mulig Lakus, men tror de som er ute fortsett er rimelig dårlige, så det er ikke noe å satse på!

edit: sjekket det litt nå, og det ser ut som det er en som fungerer ganske bra! Har lyst til å prøve linux på ps3'n min, men jeg må se om det finnes itunes til den først slik at jeg kan bruke ps3'n som musikk senter og styre det fra iphonen! :)

Endret av Pebble
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...