Gå til innhold

XboX 360 spill sporer av i leseren.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er kanskje ikke det, men du kan si at da prøvde jeg noe nytt. Hvis din gamle Volvo ikke starter lenger, da kjøper du sikkert en annen bil? Tror du forstår hva jeg mener! :)

 

Så når din PS3 går i stykker så kjøper du Wii da?

 

Hva gjorde du med din ødelagte 360 forresten? Jeg trodde MS reparerte alle 360'er gratis.

Lenke til kommentar
Det er kanskje ikke det, men du kan si at da prøvde jeg noe nytt. Hvis din gamle Volvo ikke starter lenger, da kjøper du sikkert en annen bil? Tror du forstår hva jeg mener! :)

Jeg forstår hva du mener, men jeg forstår ikke hvordan det passer med en bil-analogi her (som regel gjør det aldri det). Men for å bygge videre på den, hva om Volvo var det eneste merke som kunne kjøre dine favoritt-veier..?

Lenke til kommentar

Eg har levert inn xboxen min 6 ganger!!!!! utrolig ja, mishandler eg mine konsoller? overhodet ikke.

 

har eg mere lyst på ps3 og wii? nei. xbox er best for meg, men hadde sååå lyst å gå over til ps3 sist gang eg leverte inn min xbox, men så roet eg meg ned og tenkte , e noen av mine favoritt spill på den konsollen?? nei. microsoft controls me :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...