Maister_InnleggNO Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hei. Jeg har laget en del musikk i ymse sjangre i løpet av de 2 siste årene (pianomusikk og litt electronica for det meste), og kunne tenkt meg å dele dette med hjelp av torrent. Hjemmesiden finnes på http://maister.homelinux.org (linker til enkeltlåter), og torrenten er http://maister.homelinux.org/downloads/Zoned.torrent (18 låter) Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Anbefaler å lagre torrenten på nettsider der andre torrenter ikke er ulovlige. Kan godt lagre den på nettsiden min hvis du vil. Fordi hvis du linker til piratkopiering, bryter du retningslinjene. Bare bytt ut linken du har i førstepost med denne. Så skal alt gå bra. Edit: Shit, trodde nettsiden inneholdte ulovlig musikk... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Bra saker, bra saker. Hørte på en sang og tenkte; "Dette her er WIN" *Streame til Xbox 360* B) Anbefaler å lagre torrenten på nettsider der andre torrenter ikke er ulovlige. Kan godt lagre den på nettsiden min hvis du vil.Fordi hvis du linker til piratkopiering, bryter du retningslinjene. Bare bytt ut linken du har i førstepost med denne. Så skal alt gå bra. Edit: Shit, trodde nettsiden inneholdte ulovlig musikk... Hahahahaha! HCG fails again. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Laster ned nå, kan laste opp også om du skulle ønske det. Gleder meg til å se hva andre brukere har lagd! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Går litt tregt, men kommer selfølgelig til å laste opp en del.... Lenke til kommentar
Maister_InnleggNO Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Anbefaler å lagre torrenten på nettsider der andre torrenter ikke er ulovlige. Kan godt lagre den på nettsiden min hvis du vil.Fordi hvis du linker til piratkopiering, bryter du retningslinjene. Bare bytt ut linken du har i førstepost med denne. Så skal alt gå bra. Edit: Shit, trodde nettsiden inneholdte ulovlig musikk... Hahaha Dette er nok hjemmeserveren min. EDIT: Ja, har ikke allverdens upload, så til andre kan seede kommer det til å gå litt treigt ja Endret 4. juli 2009 av Maister Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Når du lagde torrenten, hva la du inn som ''tracker''? Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hørt på en del av electronic sangene, og liker det selvom det ikke er akkurat den type jeg hører på. Hører på house. Skal laste det ned når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Når du lagde torrenten, hva la du inn som ''tracker''? Trackeren han la til er "http://maister.homelinux.org:33333/announce", som er privat. Lenke til kommentar
Maister_InnleggNO Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Den er public (bruker opentracker, så den burde være public? :o), og ligger på hjemmeserveren min Å lage denne torrenten var delvis også et forsøk på å se om å ha en tracker funker greit :o. Endret 5. juli 2009 av Maister Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Har lastet opp 260megs hittil. Kom igjen, folk, jeg vil stressteste linja mi! Lenke til kommentar
Maister_InnleggNO Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Naisnais :3 Har lagt ut torrenten på mininova og, så kanskje noen tilfeldig forbipasserende laster ned også XD Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hvordan ''lager'' jeg en tracker? Lenke til kommentar
Maister_InnleggNO Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Hvis du bruker Windows har uTorrent i hvertfall en innebygd tracker. En tracker er en server som kobler peers sammen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Du gidder vel ikke sjekke inboksen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå