Gå til innhold

For lite strøm for min PC?

Anbefalte innlegg

Jeg brukte et 8800gt kort i min intill torsdag da jeg skiftet over til

ATI 4870 med 1 GB minne det gamle 8800 korte brukte 256 så det var ein grei oppgradering i minne og jeg var sikker på ytelse

Noge som bør stemme MEN

Jeg bruke en PSU med 520W og det har egentlig funket knall bra frem til nå, da jeg skiftet over til ATI 4870 som trenger 500W så fikk jeg et lite problem i spill og egentlig alt annet

Loading tid har virkelig økt

Warhammer online blir ikke ferdige med og loade

GTA 4 trenger 5mins før det loader opp og spillinga går Fint-treigt-Fint-treigt over og over og over

Planetside kjører på 19FPS - mot 70-150 før med 8800 korte

MEN

Overloard 2 funker uten noge som helst problem

Det jeg lurer på er om at jeg ikke har nokk strøm power i PCen til og drive det nye korte

Som sagt det trenger 500 og jeg har 520W

Drivere er nye men det var likt med de som kom med CD'en og

Jeg ska installere på ny i morgen for og egentlig være sikker

men jeg spør bare her etter og ha jobbet med den her PCen i 2 dager nå med en annen venn av meg

hva tror dere? power eller feil på korte?

(Vi har skiftet på ledninger og alt annet en og prøve korte på en annen PC noge jeg ska prøve i morgen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har for lite strøm resulterer det som regel i at systemet ikke starter eller du får blåskjermer og et ustabilt system. Du pleier ofte å få advarsler i tillegg hvis kortet får for lite strøm. Det kan nesten virke som du heller har driverproblemer, selv om jeg ikke skal utelukke noe.

Avinstallerte du nVidia-driverne før du la inn nye fra ATi?

Lenke til kommentar

Ja jeg gjor det gikk inn til regedit og for og fjerne alle spor som kunne være der

Noge annet

Når jeg ser på filmer på youtube så går de fint til jeg starter og beveger musa da går filmen treigt men musa fint

Filmen vil hoppe konstant før den stopper heilt og venter til jeg slutter og bevege musa så starter den igjen

Lenke til kommentar

På søndag fikk jeg omsider gjort en ny install av maskinen min og jeg sliter enda med at det går treigt

Har nå nyeste drivere til korte som jeg kan få

Ligger på en 12-15 FPS i browser, jeg har nå en 750W på vei nå som jeg bare venter på nå

Om det ikke funker så tar jeg og sender inn korte til hardware.no og forklarer hva som skjer

Men ingen andre som tror de forstår hva det kan være?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...