Crazy Joe Davola Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Spilte co-op Survival på Uncharted 2 Among Thieves, fikk 105 kills og 100 headshots, tror dette må være stort nok Du må være enormt god med den spaken. Jeg bruker en halvtime på å sikte meg inn på hodet Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 fullført dragon age på hard, nå er det på tide med nightmare Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Maksa ut Ryno V i Ratchet Clank: a Crack In Time. Herlig gøy Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Nettopp klart alle achievements i Dragon Age: Origins. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Gjorde du det på den skikkelige måten eller? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Nettopp klart alle achievements i Dragon Age: Origins. holy crap xD mål: 2-3 k achievement points i løpet av juleferien. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Gjorde du det på den skikkelige måten eller? Hva er det du antyder? :o Hehe nei jeg jukset nok ikke (tror jeg), fått noen tips da. Har klokket inn på litt i overkant av 600 timer nå. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det er jo sykt.. Alt jeg har gjort er å gjøre det ferdig på Nightmare, trengte en pause etter det. Må gjennom NWN 2 nå Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Rundet nettopp FFVII. Ingen stor bragd, men nostalgien gjorde det til en stor opplevelse iallefall Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Runna Call of Duty: Modern Warfare 2 på vanskeligste Spennende til siste slutt. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Drepte 15 Juggernaughts i MW2 Special Ops episoden Armor Piercing Lenke til kommentar
Phasma Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg killet alle spotsene på Skate 2 Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Platinum i boks på God of War I & II. Titan rank på Challenges of the Titans. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Gjorde du det på den skikkelige måten eller? Hva er det du antyder? :o Hehe nei jeg jukset nok ikke (tror jeg), fått noen tips da. Har klokket inn på litt i overkant av 600 timer nå. Satan gutt! og jeg som syntes joakim var syk! Det betyr du har spilt 25 dager! Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Modern Warfare 2: X antall runder på førsteplass i Free for All. Med kun kniv som eneste våpen + 1000/1000 gamescore, dvs alle special ops pluss hele single player på veteran. Har oxo runna Halo 3 på Legendary nå rett før jul, var fett å se 425 gamescore plinge inn på kontoen når jeg runna siste brett samtidig. Til alle dere som har klart Modern Warfare 1 på veteran: SKILLS! Særlig mile high club. Faen sjukt mission! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 imponerende Kion! Skal nå prøve meg på weaponless run på Ninja Gaiden 2, blir jeg altfor irritert så tar jeg heller å prøve på halo 3 legendary, eller for en gang skyld spille gjennom star war force unleashed! Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kvalifiserer kanskje ikke, men syns det var ganske *stort* at når jeg hadde kommet langt over halveis(?) i Dragon Age: Origins så stoppa jeg, sletta characteren og begynte på nytt fordi jeg ikke likte utseende dens Kan kanskje diskuteres om det heller var kjipt/tragisk/dumt/slitsomt enn stort, hehe Lenke til kommentar
Cirth Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) er vel ikke så stort men...jeg jobbet meg frem til en 30 exalted reputations i WoW. Kom desverre bare til 27, men det var stort allikevel, på langt under et år xD Og så manglet jeg bare 19 mounts til 100 mounts achievements også...bugger xD ang origins. Planen var å skaffe alle achievments, men man må runne spillet for mange ganger. holder delvis på. runda det to ganger allerede. jobber med Reaver >_> Endret 29. desember 2009 av Cirth Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ehm... lvl 70 i MW2. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Spilte co-op Survival på Uncharted 2 Among Thieves, fikk 105 kills og 100 headshots, tror dette må være stort nok Du må være enormt god med den spaken. Jeg bruker en halvtime på å sikte meg inn på hodet Ja jeg er det faktisk . Det lengste jeg bruker å sikte er vel under 2 sekunder Fikk min 3 platinum i dette året og det var på Ratchet And Clank Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå