Gå til innhold

Hva var det siste store utførelse du gjorde i et spill?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Achievement unlocked: Complete all 50 episodes

Ble nettopp ferdig med N+.

Det var et nådeløst og brutalt, men samtidig rettferdig spill.

Jeg tør nesten ikke tenke på hvor mange ganger jeg har dødd i dette spillet. Vanskelighetsgraden ble dog aldri frustrerende. Jeg ble bare mer og mer motivert til å finne nye fremgangsmåter. Spillet anbefales sterkt til tålmodige sjeler som ikke er redde for å dø et par tusen ganger. :)

Lenke til kommentar

Fikk Morrigan til sengs i Dragon Age :p Pluss at jeg runda det. Men fortsatt : SHAGGA Morrigan! Yeehaw! Runda det forresten uten roguer, begge stakk av -.-

(Ikke den helt store utfordringen mtp. Morrigan, var tydligvis eeeeensomt i den skogen i alle disse år)

Runda singleplayer delen på MW2 med bare én pissepause og, selv om det sier mere om spillet enn min blære.

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar

Da sier jeg, hadde meg med Leliana, Zevran og Isabella (npc med navn) samtidig. Slå den du.

How is that even possible!?

Putter denne i spoiler for sikkerheitsskuld.

Når du er i The Pearl i Denerim, så kan du sjå ei dame som heiter Isabella. Ho kan lære deg å bli Duelist, men da må du slå ho i eit kortspel. Derimot, viss du klarer ein persuasion check så kan du "gå under dekk" med ho. Viss Zevran er med, så kan han også joine, siden han og Isabella er gamle kjente. Viss du har høg nok approval rating med Leliana (mogeleg også Alistair, er ikkje sikker), så vil ho også joine.

Lenke til kommentar

Da sier jeg, hadde meg med Leliana, Zevran og Isabella (npc med navn) samtidig. Slå den du.

How is that even possible!?

Putter denne i spoiler for sikkerheitsskuld.

Når du er i The Pearl i Denerim, så kan du sjå ei dame som heiter Isabella. Ho kan lære deg å bli Duelist, men da må du slå ho i eit kortspel. Derimot, viss du klarer ein persuasion check så kan du "gå under dekk" med ho. Viss Zevran er med, så kan han også joine, siden han og Isabella er gamle kjente. Viss du har høg nok approval rating med Leliana (mogeleg også Alistair, er ikkje sikker), så vil ho også joine.

Nice! Takker og bukker. Det skal prøves ut B)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spilte en CTF match i MW2 på Karachi for noen dager siden. Laget vårt var randoms, og laget deres var en klan gjeng. Endte med at vi vant 8-2, og jeg hadde 48 kills og 5 deaths. Må si at jeg er litt stolt over den, ettersom k:d'ene mine vanligvis bare er på ca. 3:1 :rolleyes:

Endret av Patrick1991
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...