Gal_ape Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Gjennomføre alle EXTREME tracksa på Trials HD, fornøyd med den Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg runda Star Ocean: First Departure på PSP. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Må vel være over 10k poeng på første runde i Intensive Care (extreme) challenge på Batman: AA. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Knuse 2000 biler/tankser/helikoptre i Prototype og runne Mirror's Edge on Hard uten og skyte :D Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Hele kampanjen i Stronhold på hard i løpet av en dag jeg var syk. Det går "relativt" greit helt til siste oppdrag der man beleirer slottet til Wolf. Siste oppdrag er ekstremt vanskelig selv på easy. Jeg klarte oppdraget bare akkurat på hard, hadde nesten ingen soldater igjen. Kom endelig fram til selve fortet der han satt, og da begynte hele bakken rundt å brenne. Nesten hele den siste delen av hæren døde bortsett fra et par få swordsmen som jeg fikk opp på taken og drept Wolf med. Episk. Endret 31. august 2009 av Wartom Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Runda nettopp Research And Devolpment på medium Tror egentlig ikke det er noen forskjell på vannskelighetsgradene, men det er en genial mod. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 huff, når man ikke kommer inn på universitet i første omgang så blir det mye spilling The Witcher på hard med det "beste gearet " og beste "potions". Gears of war 1 på insande på Co-op, og rett etterpå casual Co-op samt. en del andre achievements på spillet samtidig. Gears of war 2, en del weapon achievements og historie relatert. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 huff, når man ikke kommer inn på universitet i første omgang så blir det mye spilling Får nesten lyst til ikke å komme inn på første forsøk så jeg har en unnskyldning 500000 penger på Spelunky i rekord. Det var et perfekt run helt til jeg ble skutt av en pilfelle. Hadde ingenting å kaste og måtte hoppe selv, tok sjansen på at jeg var rask nok. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 I går runda jeg Portal, men jeg inrømmer att jeg fikk hjelp en gang Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 ENDELIG fullførte jeg Peggle helt. Alle 55 banene 100% cleared. Det tok sin tid. Lenke til kommentar
Zarax Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Mile High Club på veteran mange ganger. Yaj :] Lenke til kommentar
Wangen_InnleggNO Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Skulle vise broren min at jeg var helt rå på CoD 4 / Mile High Club. Og jammen klarte jeg den ikke på første forsøk gitt Lenke til kommentar
melbye Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Drepe Dracula på 30 sekunder i order of ecclesia Lenke til kommentar
krazeh Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Spilte ferdig AC i helga. Ble litt kjedelig utover spillet, men klarte det endelig. Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Runna akkurat Batman: AA på Hard, tok siste boss på første forsøk (mens nest siste boss, den med de to steroide fylte henchmenna, trengte jeg 4-5 forsøk). Endret 16. september 2009 av Whigga Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Stappa gnomen inn i raketten først, lukka døren, fikk achievement, så fant jeg ut at døren ikke var solid, tok ut gnomen igjen, beholdt achievement, tok gnomen med meg gjennom resten av spillet, helt til slutten B) Starta i går, så tok meg 2 dager å få achievementen "Little Rocket Man" Lenke til kommentar
Slettet-P4UHS Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 runna WET for et par dager siden Lenke til kommentar
Grotlo_94 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Drepte 3 folk på online i eit rom som samtidig skjøt på meg på Battlefield 2! B) Da blei eg stolt! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Slo verdens 43. beste spiller i Halo Wars. Det synes jeg var litt stas. For spesielt interesserte: http://www.halowars.com/stats/StatsGame.as...70-000000000000 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Ledet på deatmatchen på Uncharted 2 Betaen. For å si det sånn, jeg er bare på level 5. B) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå