Gå til innhold

Hva var det siste store utførelse du gjorde i et spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele kampanjen i Stronhold på hard i løpet av en dag jeg var syk.

Det går "relativt" greit helt til siste oppdrag der man beleirer slottet til Wolf. Siste oppdrag er ekstremt vanskelig selv på easy.

Jeg klarte oppdraget bare akkurat på hard, hadde nesten ingen soldater igjen. Kom endelig fram til selve fortet der han satt, og da begynte hele bakken rundt å brenne. Nesten hele den siste delen av hæren døde bortsett fra et par få swordsmen som jeg fikk opp på taken og drept Wolf med. Episk.

Endret av Wartom
Lenke til kommentar

huff, når man ikke kommer inn på universitet i første omgang så blir det mye spilling :D

The Witcher på hard med det "beste gearet " og beste "potions".

Gears of war 1 på insande på Co-op, og rett etterpå casual Co-op :)

samt. en del andre achievements på spillet samtidig.

Gears of war 2, en del weapon achievements og historie relatert.

Lenke til kommentar
huff, når man ikke kommer inn på universitet i første omgang så blir det mye spilling :D

Får nesten lyst til ikke å komme inn på første forsøk så jeg har en unnskyldning :D

500000 penger på Spelunky i rekord. Det var et perfekt run helt til jeg ble skutt av en pilfelle. Hadde ingenting å kaste og måtte hoppe selv, tok sjansen på at jeg var rask nok.

Lenke til kommentar

98erzq.png

Stappa gnomen inn i raketten først, lukka døren, fikk achievement, så fant jeg ut at døren ikke var solid, tok ut gnomen igjen, beholdt achievement, tok gnomen med meg gjennom resten av spillet, helt til slutten B)

Starta i går, så tok meg 2 dager å få achievementen "Little Rocket Man"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...