saladin waits for alice Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 For meg må det nok være dead space på impossible mode. Lenke til kommentar
CREDiiBLE Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Den jeg har utført flest ganger i det siste er "WooHoo" i The Sims 3. Har gått knallhardt ut over nabolagets kvinnelige klientell. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Gjorde nettopp "Leeeeroooy!" achievementen i WoW. Går ut på å drepe 50 (tror jeg) av en spesiell type drage i en dungeon iløpet av 5 sekunder (tror jeg). Det samme stedet som Leeroy Jenkins løp inn i i den berømte videoen hans. Man får tittelen Jenkins om man klarer den. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Tror det er Legendary vanskelighetsgrad på Halo 3. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 noen nice achievements her =) Legendary i halo 3, guriimalla, hadde aldri orket å greie alene, lol. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Sier ikke så mye for folk som ikke har spilt det, men å få 92 mill i evolved mode var det siste store utførelsen jeg gjorde i et spill hvis vi ikke tenker på noe achievementsrelatert. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 5 sniperkills på kort tid i Gears of war 2. Da følte jeg meg litt kul B) Lenke til kommentar
micsan Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 vanskeligste vanskeligsgrad (husker ikke om d var hard eller impossible elens) på prince of persia for Wii... siste bossen der var faen hard Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 mile high club i cod4 på veteran. Lenke til kommentar
Apno Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Få alle hodeskallene på Halo 3 var også en liten utfordring husker jeg. Jeg brukte ikke Youtube, bare litt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hmmm å nuke fienden i Supreme Commander. Eller raide basen med noen ville JÆ***R av lvl3 gunships. Video av nukes: Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Mange gode og litt spesielle "achievements" Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Tror nok at å runde cod:waw på veteran og ikke minst " sum of all zeroes". Lenke til kommentar
Feilparkert Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Call of Duty: Modern warfare på veteran må fram var noe av det som har bringt fram ekstreme mengder hat i meg. Men i gjengjeld fikk jeg en ekstremt god følelse når jeg rundet det. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 kan si high mile club på cod 4, og have it fun respawning og legendary på halo 3, og så har vi alle flaggene i assassins creed Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Låste opp 100% av alt på MK wii Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Bare achievements som teller som en stor utførelse nå for tiden..? Da er jo den tråden her unødvendig... edit: nice lolidude xD Skjønner ikke hvordan man låser opp dem siste karakterene men har ikke giddet å sett på nettet heller. Endret 9. juli 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Klarte alle 50 kapitlene i N+ Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Bare achievements som teller som en stor utførelse nå for tiden..? Da er jo den tråden her unødvendig... edit: nice lolidude xD Skjønner ikke hvordan man låser opp dem siste karakterene men har ikke giddet å sett på nettet heller. Jeg bare sa det siden det høres litt teit å si utførelse xD alle slags form for utførelse er jo bra, impossible mode på dead space på pc er jo ikke en achievement sånn sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå