pirkeren222 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Ja, jeg lurte på om dere snart skal frata Laland moderatorstatusen hans? Fyren er jo helt ute av kontroll. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Kan du komme med noen eksempler? Laland er "favorittmoderatoren" min, nettopp fordi han er så "vanlig-dødelig-bruker-aktig". Han "henger" med oss vanlige brukere, har humor, bruker smilies osv som vi andre gjør, og gjør samtidig en fabelaktig moderatorjobb. Lenke til kommentar
pirkeren222 Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Vel, jeg har ikke noen konkrete hendelser, men syns han har en jevn frekk tone mot omtrent alle brukerne her, og gjør at flere nye brukere føler seg utilpasse. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 - Moderatorene jobber på dugnad for forumet, husk å behandle dem med respekt.- Er du uenig i en moderatoravgjørelse? Klager på moderering skal i første omgang skje over PM til den aktuelle moderator. Om dette ikke når fram kan man kontakte en administrator. Nå prater ikke du om en enkelt avgjørelse, men dette skal uansett taes over PM. Kontakt en administrator der du begrunner meningen din med eksempler, så skal ditt synspunkt bli vurdert. Forøvrig synes jeg det er ganske slapt å komme med en slik mening uten å ha noen eksempler å komme med. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg