Predecessor Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 I en av maskinene i huset, driver harddisken og småjobber med et eller annet. Jeg mener å ha sett en eller annen forklaring på hva dette er. Dette er ganske irriterende i lengden. Noen som har en ide om dette, eller er alle på stranda og slikker sol? :wink: Utstyrshaugen består av bla. ABIT BD7 RAID P4 1.8 1024 RAM WD 120 Win XP PRO På forhånd takk! Lenke til kommentar
thorel Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Den har sikkert bare litt høy lyd generelt, slik min 120GB Maxtor har... Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Nei, det er ikke det som er årsaken. Jeg ser på HD dioden i fronten at det er aktivitet. Ellers har jeg slått av programmer som kjører i bakgrunnen, men aktiviteten er der fortsatt. Lenke til kommentar
vigilante Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Har du ms office installert ? Jeg hadde det slik en gang tidligere og da var det noe automatisk indexerings greie som jeg måtte slå av... Lenke til kommentar
TunK Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Hvis du kjører win2K eller xp, så kan det være indexing tjenesten som gjør at disken kjører mye. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Har du ms office installert ? Jeg hadde det slik en gang tidligere og da var det noe automatisk indexerings greie som jeg måtte slå av... Jo da, jeg har MS Office XP. Hva er indexering? Eller for å spørre på en annen måte: Hvor finner jeg denne? På forhånd takk! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Har fjernet det hos meg og husker ikke helt hvordan jeg stoppet det, men slett i allfeall hva som ev. har med Office å gjøre i Oppstarts-mappen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå