Azraille Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) The Unforgiven rekrutterer på Crom Hvem er vi? Vi er ett internasjonalt guild med medlemmer fra blant annet England, Tyskland, Tsjekkia, Tyrkia, Sverige, Danmark og selvsagt en god slump fra Norge. Vårt fokus i spillet er PvE, der vi raider Tier 2 instanser opptil 4 ganger i uken. Vi har en Tier 3 by så du får endelig muligheten til å gjøre deg ferdig med yrkene dine. Sjekk vår rekrutteringsfilm på YouTube - Hva kan vi tilby? En utrolig hyggelig atmosfære med masse humor, hyggelige folk og godt organiserte raid! Vi er også veldig hjelpsomme, så om du finner behov for å få hjelp tar det ikke lang tid før vi befinner oss akkurat der du er. Fremover skal vi få til dungeonkvelder for både lav og høy level. Hvem søker vi? Necromancere Demonologist Ranger Guardian Bear Shaman Assassin Litt kort om laugets status: TeamSpeak eller Ventrilo: Ventrilo Webside/Forum: www.the-unforgiven.eu Guild By: Full T3 Members: 150+ Raid Situation: 3 Raids per uke + Alt Raids(Man:19.00->, Tors:19.00->, Søn:19.00->) PvE: Tier 1: Klarert Tier 2: Brc W1 - Klarert Tier 2: Brc W2 - Klarert Tier 2: Brc W3 - Klarert Om du fortsatt er interessert, er du velkommen til å skrive en søknad på vår hjemmeside. Endret 28. juli 2009 av Azraille Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 oi, ble positivt overraska av den videoen! Fikk nesten litt lyst å joine selv! O.0 Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Den videoen var utrulig fin=) Lenke til kommentar
Azraille Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Takker! Noe må man jo bruke tiden sin på ^_^ Lenke til kommentar
Azraille Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Oppdaterte førstepost med trengte klasser for øyeblikket. Ferien har slått inn for fullt, så trenger litt friskt blod inn i guildet. Men søk uansett om du er ny spiller og level 5 eller gammel traver med flere level 80! Lenke til kommentar
Azraille Skrevet 28. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2009 Søker erfarne raidere til T2 raiding. Ser etter nye Guardians! Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Vurderer å starte opp nå til sommeren/høsten, og ser etter et flott guild som dette på Crom. Spilte i ca. 1 år på Fury med The Axemen og Ragnarok før gankinga og for lite folk fikk meg til å slutte. Raidet en del tier 1 og tier 2 brc w1 før jeg ga meg. Kommer til å starte opp med en BS på lvl 50 ettersom dette skal visst være mulig når man har en 80 (barb på Fury) fra før, så dere får nok en søknad fra meg i løpet av sommeren Endret 21. juni 2010 av Ronso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå