The Very End Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hei! Jeg helt sånn enkelt og greit lurte op om gamer kunne begynne med inviduelle karakterer på de forskjellige aspektene av et spill igjen? Jeg var mer fan av det litt mer detaljerte systemet, som ga inviduelle karaktere på de forskjellige aspektene i et spill, for så å komme med en karakter som er selve hele intrykket av spillet. F.eks : Grafikk 5/10 Flerspillerdel 1/10 Lyd 8/10 Konklusjon 4/10 Bare et eksempel så klart, men likte det systemet bedre, pekte ut gode og dårlige ting med et spill. Teksten forklarer dette som regel bra, og ellers er det ingenting å si på, men den karakter oppsummeringen i slutten av et artikkel gir litt mer informasjon enn bare konklusjonen og karakteren.. hvertfall syns jeg det Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Ingenting umiddelbart i veien for det, så lenge konklusjonen blir vurdert uavhengig av de andre karakterene. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Det burde / skal det ja. Man har sånn veldig straight-forward karakterer utifra hva slags kategori og standard de utgjør, så har man konklusjons karakteren, og teksten, som da selvfølgelig også blir helt uavhengig av de inviuelle karakterene (dvs, så klart om alle punkt får 10 så får man 10, men noen ganger så er det gode og dårlig ting, og man dømmer så etter total intrykket selv om noen karakterer er lave) Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Man skal aldri si aldri osv., men .. Nei. Det kommer nok ikke til å skje med det første. Det er en grunn til at vi fjernet dem, og jeg tror ikke de kommer til å komme tilbake. De tilfører ingen verdi i forhold til å fortelle om et spill er godt eller dårlig, og flere av slike delkriterier vil endre seg sterkt over tid for hvordan man skal vurdere de. Det fungerer dårlig i praksis. Et godt spill i dag skal fortsatt være et godt spill om ti år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå