trollfacelol Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Noen som spiller dette og vet hvordan det er med folk på Live? Prøvde trialen og det er kanskje et temmelig generisk spill -- men det er jo ganske bra til å koste 800 MSP.. EDIT: sånn Endret 4. juli 2009 av f4en Lenke til kommentar
Apno Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Har bare prøvd trialen, jeg. Men syntes det var skikkelig kult! Lenke til kommentar
trollfacelol Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Har bare prøvd trialen, jeg. Men syntes det var skikkelig kult! Ja... Eneste er at det har fått en del dårlige kritikker. Bla. 5.5 hos GameSpot.. Så er litt redd for at folk har lest reviews og latt vær å kjøpe det Kjøpt en del spill for onlinespilling i det siste, for å oppdage at det er helt dødt på live.. Sikkert derfor man aldri får prøve Live i trials.. Heh EDIT: Kjøpte det. Logga inn på Live. No games found... lol Endret 3. juli 2009 av f4en Lenke til kommentar
Daniel33 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Merkelig at så få spiller dette. Synes det var overraskende bra til å være et XBLA spill og minnet om Unreal Tournament. Kanskje alle heller bare venter på Quake 3? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Finnes dette spillet på Playstation Network også? Om det gjør det tror jeg nemlig at jeg har sett på en kompis spille det. Det ser helt ok ut, men jeg holder meg unna tror jeg. Har nok av skytespill og om jeg vil spille noe lignende spiller jeg Unreal Tournament 3 eller Shadowrun. Lenke til kommentar
trollfacelol Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Finnes dette spillet på Playstation Network også? Om det gjør det tror jeg nemlig at jeg har sett på en kompis spille det. Det ser helt ok ut, men jeg holder meg unna tror jeg. Har nok av skytespill og om jeg vil spille noe lignende spiller jeg Unreal Tournament 3 eller Shadowrun. Elsker UT3 og dette gir litt samme feelingen. Med færre gamemodes, dog... En smule blakk osv. Skylder på the credit crunch... På arcade, der i mot, spiller det tydeligvis ingen rolle om man har dekning på kortet eller ikke.. Har kjøpt en haug med spill nå uten noe "ikke godkjent"... Studeielånet i august får ta seg av minusen Anbefaler alle å kjøpe dette spillet.. Utrolig value for de +- 80 kr det koster og vi trenger sårt europeiske spillere.. Sinnsyk ping når amerikanere hoster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå