8210fan Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 jeg har en Fujitsu Siemens Lifebook E-Series med Windows XP Proffesional. somme tider når jeg skal koble til internett så kommer det opp en stoppfeil. er det noen som har et forsalg til hva som kan være feil? Alle program er innstalert av Nordtek. Lenke til kommentar
Bastoid Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 jeg har en Fujitsu Siemens Lifebook E-Series med Windows XP Proffesional. somme tider når jeg skal koble til internett så kommer det opp en stoppfeil. er det noen som har et forsalg til hva som kan være feil? Alle program er innstalert av Nordtek. "Stoppfeil" som i blue screen? Hva er i tilfelle selve feilemeldingen? Skriv den ned, og post den her, vanskelig å kunne ha en formening uten... Lenke til kommentar
8210fan Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 umulig å lese hva som står i den. den tar hele skjermen og er der bare i noen få sekunder. akkurat der skriften står er det blått mens det rndt er sort. maskinen starter automatis på nytt to sekunder etter at meldingen dukket opp. det skjer som sagt bare avogtil når man skal koble seg til internett. Lenke til kommentar
ancalagon Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 jeg har samme problemet nesten, bare at jeg klarer fint å koble til, men når jeg spiller counter strike på nettet, kommer den beskjeden opp.... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Hva slags internett har du a? ADSL, ISDN, 56k modem osv. Er det når du trykker på connect at det skjærer seg? Lenke til kommentar
8210fan Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 ISDN. ja det er når jeg trykker på "ring opp" det skjærer seg. Lenke til kommentar
Bastoid Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Får å kunne se stoppskjermen, gjør som følger (Har bare Win2k her, men knot litt rundt, så finner du det..): Høyreklikk "My Computer", velg "Properties". Klikk "Advanced" -> "Startup and Recovery". Fjern haken for "Automatically reboot". Etter en restart vil maskina vise stoppskjermen istedet for å reboote. Så kan du poste stoppfeilen her =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå