TST Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Arkeologen er tilbake i et døsig eventyr. Les hele saken Lenke til kommentar
Apno Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Pokker ta dere, Lucas Arts! Dere gir Indiana Jones et dårlig rykte! Lenke til kommentar
Twookie Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Syntes 3/10 var lit mye jeg Lenke til kommentar
thomasheger Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Nå, etter å ha spilt Indiana Jones and the Staff of Kings, er jeg jaggu ikke sikker på om Indiana er mannen i mitt liv lenger. Jeg trodde vi alle var inneforstått med den observasjonen etter fjorårets Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull ... Ta forresten en titt på dette klippet fra South Park-episoden hvor Spielberg og Lucas voldtar Indy. (NSFW) Lenke til kommentar
Amildur Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 The staff of kings! Har Indy vært i Luth Golein å rappa staven til Tal Rasha nå da? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Trist, virka jo som en god ide i prinsippet? Lenke til kommentar
Zaarin Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hvis man later som at Fate of Atlantis er hovedspillet og at Staff of Kings er tillegget, blir spillet mye bedre. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Synd at det kommer ut så mye søppel ja, er jo misbruk. Indiana Jones and the Fate of Atlantis derimot, er og forblir en klassiker. Har mange gode minner fra det spillet. Elsker alle de gode gamle eventyrene fra LucasArts. The Dig fra 1995 er også konge. Anbefaler alle å prøve disse spillene. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Morosame repplikker i omtalen. Eg er glad spillet ikkje er til xbox 360, det hørest ftykteleg dårleg ut. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 The staff of kings! Har Indy vært i Luth Golein å rappa staven til Tal Rasha nå da? Decard Cain er helt sjef! Lenke til kommentar
RobinEA Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 filmspill blir sjeldent bra, filmen er jo værtfall bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå