Decline Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Har fått 'ny' vifte og prosessor for en stund siden. Den var før på en annen maskin, og funket fint, og du kunne bl.a se RPM på vifta (som jo er vanlig). Dette kunne jeg også med min gamle vifte. Men nå kan jeg plutselig ikke se RPM. Står bare N/A. Noen som har en idè om hva som er feil? Ser ikke ut som det er noe feil med 3pins'en som er koblet til CPU_FAN på hovedkortet. Har et ASUS A7A-266 hovedkort (flashet, 29'c) , Athlon xp1800+@2000+ (55-60 'c), Zalman CNPS6000-AlCu Vifte/kjøleribbe. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Det er ikke alltid at hovedkortet og rpm-giveren i viften snakker helt samme språk. Jeg bruker en 80mm Enermax vifte og den kom opp som NA ofte på mitt forrige hovedkort (Asus A7N266-C). På det jeg har nå er den ikke koblet til hovedkortet i det hele tatt. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 hehe..det hender også at hovedkortet og rpm-giveren ikke er helt edru heller, som f.eks da jeg sjekket pcalert4 en gang, og så at vifta var på nærmere 100k rpm...tror det kan ha noe med mitt crappy hovedkort og min coolermaster vifte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå