knutsen92 Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Hei. Har fortalt i en en annen post at jeg har startet opp en ny server for Gamer.no siden serverene til den offisielle gamer.no er nede. Så jeg har lagd en ny server for oss her på Gamer.no Gamer.no de_dust2 24/7 100TICK - 85.165.138.37:27015 Jeg har også muligheten til å lage flere servere med forskjellige maps. MEN, for å holde serveren oppe å gå, så trenger man folk. Og folk flest har en/noen faste servere og aldri går inn på andre servere, hvis ikke de ønsker et helt random og nytt map da såklart. Jeg er en av de. Spiller somregel på Catch-Gamer og ingen andre servere. Så det jeg vil fram til er at jeg ønsker alle her inne til å spille en del eller bare en gang iblant her på vår server. Og folk her inne som er experienced ved å være mani admin eller bare er helt faire og greie personer, kan få muligheten til å være admins. Vil ha 10 admins. Jeg har 3 admins nå, så 7 igjen. Så ta med deres venner og kom hit! Ser fram til å møte dere ingame. -Knutsen PS: Internetten er bare på 5mb, men i løpet av knapp tid så vil den bli 16mb. Telenor er trege til å få skiftet. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Trenger ikke to tråder. Men du tenkte vel på å ''annonsere'' om den i kategorien fordi CS-kategorien ikke er så veldig aktiv. Kommer til å spille der, hvis det kommer flere folk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2009 Flyttes til en mer passende kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå