Trotskij_InnleggNO Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Kjæresten min har grini seg til en dansematte. Nå sliter jeg med å finne dansespill til ps3. Noen tips? Jeg er også glad for anbefalinger av ps2 spill som kan kjøres på ps3. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hei! Jeg tror ikke det finnes noen dansespill utviklet for playstation 3, men om du har e 60gb som kan kjøre ps2 spill har du jo spillene i serien Dance Dance Revolution. Lenke til kommentar
Trotskij_InnleggNO Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Hei! Jeg tror ikke det finnes noen dansespill utviklet for playstation 3, men om du har e 60gb som kan kjøre ps2 spill har du jo spillene i serien Dance Dance Revolution. Takk for tipset! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Fant noen fler: Dancing stage serien (Minst like mange spill som Dance Dance revelution, men aner ikke om de er bra) Dance: UK Dance factory Dance Fest Dance Street Boogie Busta-a-groove 1 og 2 (PS1, tror det funker på 60GPS3) Dancing with the stars Eyetoy: Groove (Funker kanskje med PS3eye?) The Jungle Book Groove Party ParaParaParadise Stepping Selection Superstar Dance Club (PS1) Flow: Urban Dance Jeg har fritidsproblemer, så jeg gikk gjennom wikipedia listene å plukka ut PS spillene. Endret 6. juli 2009 av lolidude Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Ser ut som det kommer DDR spill til PS3. Edit: Eller ikke. Endret 6. juli 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå