TST Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Situasjonen er fortsatt ikke kartlagt, men flerspilleren virker velkoordinert. Les hele saken Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Likte det jeg leste!! PS3 får mer og mer for tiden!! Håper nettdelen blir mindre bugga en det man finner på andre spill Uncharted 2 Among Thieves kan bli mitt GOTY forbi Killzone 2!!! Og håper på en sniktitt fra singelplayeren med tiden, for det er den jeg kommer til å like best Endret 2. juli 2009 av Toman Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Dette gleder jeg meg til =) Selv om jeg vil anta at Singelplayer delen er den jeg vil bruke mest tid på Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Håper virkelig dette blir GOTY! Lenke til kommentar
Apno Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Grafikken var utrolig fin. Etter det jeg leste så ser alt veldig gjennomført ut! Lenke til kommentar
Burke Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 kjøpe kjøpe kjøpe kjøpe kjøpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå