TST Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 En rekke utgivelser er snart klare for PlayStation Network. Les hele saken Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Resident Evil 2 = sikkert kjøp Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Dæven, når skal jeg få tid til å spille noen nye spill? Neida, dette høres lovende ut. Jeg har forresten Capcom Classics på PSP og det kan anbefales. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Resi 2, jaaaaaaa! Tidenes spillopplevelse for min del! Husker torturen da jeg kjøpte det på ferie i Sverige og det enda var en uke til vi skulle hjem. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Oioioi, mye fint her ja. Blir iallefall RE 2 Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Flott, har RE2 og RE3 retail da. Men er godt å ha disse på PS3 slik at jeg kan la den støve på hylla i samlingen :rolleyes: Til Cappy: Iknow the feeling, bruker alltid å være helvete når man kjøper et spill på ferie og ikke kan spille det før man kommer hjem Lenke til kommentar
Apno Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Resident Evil 2 skal jeg ha! Har ikke spilt det siden jeg var liten tass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå