mcgroven Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Bransjeveteran har demonstrert første versjon av Gaikai. Les mer Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Kult! Dette kan nok virkelig bli stort hvis det fungerer ordentlig. Mindre pirk: " I den åpene betaen (...)" - åpne* Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Dette kommer ikke til å fungere ordentlig, Joananas. Iallefall ikke med det første. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Snodig navn. Men ser nok ut som om dette blir fremtiden. Litt trist i grunn Hva skal vi hardware nerder bedrive tiden med nå, som ikke hardware lenger er en flaskehals for top-notch underholdning i høy oppløsning. Ja, jeg er sær, paranoid, egenrådig og negativ Bring it! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Hva skal vi hardware nerder bedrive tiden med nå, som ikke hardware lenger er en flaskehals for top-notch underholdning i høy oppløsning. Heller fokusere på maks bildekvalitet i skjermene og hvilke komponenter som sitter i de forskjellige delene av nettverket deres? "Noooeh! transistor Ab32802 i del 2890Ch i modem 3,2 er utdatert med hele 3,4 mnd. Needz the new Ab33780 nao!!" Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Vi har en spennende framtid foran oss. Lenke til kommentar
RobinEA Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 kommer mye rart for tiden blir spennende og sjekke hvordan dette går Lenke til kommentar
Shagma Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hvilken oppløsning klarer man med 1 MB per sek? Jeg tviler på det er rare greiene. Lenke til kommentar
danerik Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvilken oppløsning klarer man med 1 MB per sek? Jeg tviler på det er rare greiene. 1MB tilsvarer 8 Megabit. Det er ikke et veldig lavt krav hvis man skal hive på et overslag pga. jitter i nettverket. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Håper egentlig at dette aldri blir realitet, selv om jeg er stygt redd for at det vil bli det. Jeg foretrekker å ha spillene mine fysisk i en hylle framfor å ha dem digitalt på maskinen, som er en av grunnene til at jeg ytterst sjeldent kjøper spill på Steam og lignende tjenester. Endret 8. juli 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå