Ole Morten Knudsen Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Svenskene lager Spotify for film og satser på norsk lansering i august. Les saken her Lenke til kommentar
Gjest mistaromm Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Dette vil i så fall være en av de første tjenestene hvor en ikke er avhengig av Windows for å se film lovlig på datamaskin. Eh... Hørt om iTunes? Det er lovlig å skaffe seg amerikansk itunes konto! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Gode nyheter. Skrev meg opp på siden deres nå. Håper bare at "Jonathan from Spotify" ikke finner veien over til Voddler. Ser for meg at fjeset hans dukker opp midt i en actionscene. *grøss* Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Perfekt, gleder meg stort til dette. Får håpe de lanserer en klient til PS3 og. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Får bare håpe at de ikke driter på draget og eksluderer mediaserver slik at xbox/ps3 brukere m.m. kan få glede av dette. EDIT: Sputnik kom meg visst i forkjøpet.. Villanden: Kjøp Premium da vel! Mer velanvendte penger skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Sant nok. Kommer sikkert til å gjøre det en gang i framtiden, men ikke nå Lenke til kommentar
Gjest BBch Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Leste jeg riktig når jeg leste at det alt har tatt "mange hundre måneder" å utvikle dette? Får håpe det ikke var bokstavelig talt, for hvis så har det altså tatt 25 år ..hvor raskt vil man da rette opp i en evt. nedetid? xD Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hvis dette kan streames til spillkonsoller på en eller annen mystisk måte, så er dette noe som må anskaffes. Lenke til kommentar
Gjest Johnny Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kolla in http://www.freevoddlerinvite.tk/ för gratis voddler invites. Lenke til kommentar
Gjest Jan Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Er det mulig å få undertekst på filmene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg