GA Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Finnes det noen måte å finne ut temperaturen på GPUen på et GForce 4 kort? Software, eller må man sette inn en sensor... Finnes det noen andre måter å finne ut om det er for varmt? Har overklokket det en del, men har ikke lyst til å ødelegge det... Har ikke råd til nytt... Lenke til kommentar
Nors Elghund Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 ikke sikker.. i Software til mit gainward gf4 ti 4800 se er det noe som heter heat, men den knapen er grå, og det går ikke å trykke på den... Lenke til kommentar
GA Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 :-? Hmmm. Hjelper jo ikke mye når den ikke går å trykke på... Har du overklokket kortet ditt? Hvor mye har du klart å få ut av det? Andre som har gjort det? Lurer på hvor langt det egentlig er mulig å presse dette kortet... Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 ikke sikker.. i Software til mit gainward gf4 ti 4800 se er det noe som heter heat, men den knapen er grå, og det går ikke å trykke på den... Det er vel fordi det programmet også brukes til FX kortene som har innebygd "termometer"... Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 har et creative gf4. Det er ikke noen innebygget sensor i det. Lenke til kommentar
Nors Elghund Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Har du overklokket kortet ditt? Hvor mye har du klart å få ut av det? jeg har litt høy temp på alt, så jeg har ikke overklokket kortet enda, men jeg bruker høyeste klokking som er anbefalt av gainward Lenke til kommentar
turboslave Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Har et asus v8460 G4 ti4600, som har tempsensor. Tempen ligger på ca 67 grader idle. er ikke dette litt høyt? Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Har et asus v8460 G4 ti4600, som har tempsensor. Tempen ligger på ca 67 grader idle. er ikke dette litt høyt? Jo det syntes jeg hørtes litt vell høyt ut. Har et Asus geforce3 ti2 som jeg har festet temp. måler på, denne viser 46°C idle hvertfall. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Har et asus v8460 G4 ti4600, som har tempsensor. Tempen ligger på ca 67 grader idle. er ikke dette litt høyt? Deluxe versjon da? Er ikke temp sensor på de vanlige v84**. Lenke til kommentar
turboslave Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Deluxe versjon da? Er ikke temp sensor på de vanlige v84**. er delux ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå