TST Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 En bryllupsannonsering røper visstnok det neste eventyrspillet fra Lionhead. Les hele saken Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Håper at det blir lengre enn forgjengeren. Gleder meg mucho. Lenke til kommentar
DeacFX Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Tror dessverre ikke at den er reell. Mer sannsynlig at det er en typo dessverre :\ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Uansett om den er reell eller ikke, så er sjansen for nok en Fable oppfølger uhyre stor. Jeg tror spillet allerede er i utvikling, og tar jeg ikke helt feil har allerede Peter uoffisielt bekreftet dette i tidligere intervju. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Det vil vel ikke akkurat være århundrets store nyhet hvis Fable III blir annonsert. Er jo en liten gullgruve. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Håper de tar seg god tid. Mer innhold, lengre historie og flere i coop. Da er vi inne på noe! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Håper at de går mer i rettning av Fable 1 enn Fable 2. Fable 2 var bare et helt okei spill iforhold til Fable 1. Som jeg runder en gang i blant mens Fable 2 har ikke blitt rørt siden jeg klarte det ut. Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Ikke for å være sutrete, men "III-lekkasje" ser helt jævlig ut på forsida. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Synes selv at Fable 2 var en stor skuff. Eneren koste jeg meg mye mer med, og jeg håper, som Runarbs, at de gjør mer av hva de gjorde i eneren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå