mcgroven Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Hvordan er det å spille en psykiater? Les mer Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Mindfuck anyone? Hørtes jo nesten litt morsomt ut, så spørs om dette ikke må prøves Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Godt konsept på jeg si, gleder meg til å se mer. Lenke til kommentar
frankpettersen_InnleggNO Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 I Dreamkiller er psykiater Alice Drake heltinnen, og hun kan forsvinne inn i pasientenes mørke og skrudde mareritt. Her finner hun som regel noen skikkelige blodbad Forhåpentligvis er det minst en av pasientene som drømmer om bikini-kledde damer. Evt med samuraisverd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974asdfnb Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Flere enn meg som tenker en blodig utgave av Psychonauts? Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Tenkte på noe likt American McGee's Alice jeg... mange skrudde ideer der. Det spillet hadde noen sinnsyke brett design også. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Painkiller: Overdose var jo bra så jeg tror at Dreamkiller også blir bra. Blir nok det blodbadet med et lite hint av flyvende kroppsdeler. Lenke til kommentar
Gaarulf_InnleggNO Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hmm, painkiller var jo konge som esport, hvordan vil dette funke i dueller etc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå