Nasams Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Vurderer å kjøpe den overnevnte mobilen, men har sett at der er så som så med mms støtte på denne. Billedkvaliteten har jeg også sett nevnt. Noen som hadde giddet å lagt ut et bilde tatt med den mobben? Hvordan er denne i forhold til t68i, med kamera. Lei av å lese tester og, vil nå høre folkets dom! Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 dårlig telefon etter min mening. valget mitt sto mellom den og siemens s55. leste en del tester og prøvde dem i butikk. valgte s55. mer for pengene. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 har hatt t720(ikke i), og var ikke særlig fornøyd med den. byttet den mot en x-box etter to måneder, kjøpte en t68i, som var uhyggelig mye bedre. hvis det er klapp-designet du er ute etter, så finnes det bedre alternativ enn t720i. Lenke til kommentar
Nasams Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2003 Hmmm, skjønner. Ser at s55 er en telefon som virkelig sparker.... Virker som et godt kjøp. Ser at den koster 3000, med kamera uten abbon. Finnes det noen som kan konurrere i denne prisklassen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå