AltF4 Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Dere skjemmer oss bort. Hvor mange konkurranser har det vært den siste uken? Tre? Vel, så lenge jeg ikke vinner ser jeg på konkurransene emr som straff enn gaver Uansett, hurra for ny konkurranse! Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 For oss som er 20, og veeeeel so det - følger denne med? :rolleyes: Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Gaz West: Hvis ikke blir jeg skuffa Cowboyer og shotglass=Jack D. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Det stemmer. Trur eg må innom lokale elkjip å sikre meg ein kopi av Bound in Blood. Pol-varene får vente til laurdag! Endret 2. juli 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Er litt mer cowboy her oppe i Trøndelag vet du. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 ey, jeg shotter hva det skal være, kan godt gurgle det også Drammen FTW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå