Gå til innhold

Er Fable III på vei..?


Anbefalte innlegg

...Eller er det bare en skrive-feil? http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3175005

 

Jeg følger iallefall spent med i tiden fremover.

(Tenkte jeg skulle poste her først i stedet for "Generelt om Spill", da Fable-serien i utgangspunktet er en Xbox serie).

 

Tråden kan også brukes til en evt. "hva vil du se i Fable III?" diskusjonstråd, så ikke ligg på latsiden, og la tastatur-knappene fly!

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fable 3 har nok vært i design modus en stund, for Lionhead mesteren Peter Molyneux har preiket til og med om en 4'er og en 5'er. Tror dem har tenkt å bygge ut Fable så mye som dem klarer, noe dem virkelig burde.

 

Fable-ideen har et utrolig godt utgangspunkt, "alle valg har en konsekvens", dem har bare ikke greid å få prinsippet helt til enda:) Håper dem klarer det;)

 

Som spill-designer prøver jeg selv å mekke spill med dette utgangspunktet, og er på god vei:-)

Endret av Jo-Remi
Lenke til kommentar

Jeg for min del ser en mulighet for at de fortsetter storyen der fable2 slutter.

 

Skjul
Theresa i the spire. Den litt småvemmelig "Now begone!" Når man var ferdig var alt annet enn hyggelig. Mistenker veldig grovmalt og skittent mel i den posen ja ;)

 

Regner hverfall med at det var slutten på spillet ^^.

 

Men akk, sannsynligheten er nok liten, fortsettelsen blir nok endel 100 år etter fable 2 igjen, eventuelt kanskje....

 

Skjul
Theresa fikse the spire igjen, å gjør noe som gjør at ting blir ødelagt igjen, slik som det gjorde første gang the spire ble bygget?

 

Mye spennende greier som kan skje ut ifra slik de avsluttet storyen i 2'ern :)

Lenke til kommentar

håper det ikke ender med at de bare rævkjører hele franchisen...syntes fable 2 var dårligere enn 1'rn (2'rn var bra da allikevel!) og det ville vært kjipt om 3'rn var ENDA dårligere liksom x)

 

men har tro på at det kommer til å lages. suksesser som det der lar man ikke ligge sånn uten videre :p så lenge de ikke overdriver med det er jeg fornøyd x)

Lenke til kommentar

gleder meg, selv om jeg synes fable 2 var en skuffelse i forhold til 1 x)

om de fikser den magigreia så er jeg fornøyd :p å lade opp til den sterkeste magien og miste nesten all hp'n i samme slengen er kjipt x) alt har en kostnad men jeg synes å bruke mana er mer enn nok :p

 

gleder meg væffal^^ spesiellt til en fengselsscene ;) digga 1'rn og 2'rn når det gjaldt de to spesiellt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...