mcgroven Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Skytespill i realistiske, maritime omgivelser. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det kan bli litt artig, ser sånn ut. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Dette virker spennende! Jeg elsker det når nye "ting" (Les: Omgivelser) blir testet ut Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Superrealistisk med pistoler under vann! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg vet ikke jeg, får se når flere detaljer dukker opp på overflaten. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 dette spiller hørtes ut til å ha sånn passe med potensiale ihvertfall Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 dette spiller hørtes ut til å ha sånn passe med potensiale ihvertfall Flott grafikk og fine undervannsmiljø... men Underwater Wars? Ser jo ut som ethvert annet tredjepersonskonsollskytespill, bare under vann. Begynner å bli temmelig lei denne bølgen av slike spill. Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 dette spiller hørtes ut til å ha sånn passe med potensiale ihvertfall Flott grafikk og fine undervannsmiljø... men Underwater Wars? Ser jo ut som ethvert annet tredjepersonskonsollskytespill, bare under vann. Begynner å bli temmelig lei denne bølgen av slike spill. Tja, er det en moderne versjon av XCOM: Terror from the Deep skulle det kunne bli bra. :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå