mcgroven Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Enda et krigsspill er på vei fra Matrix Games. Denne gangen skal vi til østfronten. Les mer Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Høres spennende ut. Hvilke type spill er det? Lenke til kommentar
Isdahl Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Ser spennende ut, kan kanskje minne litt om Hearts of Iron 2. Noe av problemet med slike spill er at når russerne først før produksjonen sin i gang er det nesten umulig for tyskerne å gjøre noe. Selv om jeg har vellykkede kampanjer bak meg i HOI2 med tyskerne. Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Ser spennende ut, kan kanskje minne litt om Hearts of Iron 2.Noe av problemet med slike spill er at når russerne først før produksjonen sin i gang er det nesten umulig for tyskerne å gjøre noe. Selv om jeg har vellykkede kampanjer bak meg i HOI2 med tyskerne. Har også greid å slå russerne med tyskerne i HOI2, takket være hjelp fra Japan og atombomber (spilte på normal). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå